וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר בצורת ארוכה: ג'ק ניקולסון ישוב למסך ויככב בעיבוד אמריקאי ל"טוני ארדמן"

8.2.2017 / 3:48

הכריזו עליו כפנסיונר, אבל ג'ק ניקולסון חוזר: השחקן הענק יגלם את דמות האב בעיבוד הוליוודי ל"טוני ארדמן", יצירת המופת הגרמנית שמועמדת לאוסקר. קריסטן ויג תככב בצדו

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

יח"צ - חד פעמי

(בסרטון: הטריילר של "טוני ארדמן")

ג'ק ניקולסון, אגדה קולנועית מהלכת, לא הופיע על המסך הגדול מאז 2010, עת כיכב ב"איך אתם יודעים" הכושל. למעשה, תפקידו המשמעותי האחרון של הכוכב, שיחגוג שמונים אביבים באפריל הקרוב, היה כבר לפני קצת יותר מעשור, ב"השתולים". לאור הבצורת הארוכה הזו, לא פעם עלתה בתקשורת הסברה שמא בחר הכוכב לצאת לגמלאות בלי להכריז על כך רשמית, וכבר לא נזכה לראותו מופיע בסרט.

אך הבוקר (רביעי) מבשרת התקשורת האמריקאית כי ניקולסון עומד לחזור ובגדול: לפי התכנון, הוא יככב בצד קריסטן וויג בעיבוד הוליוודי ל"טוני ארדמן" הגרמני, שהוכתר כאחד הסרטים הטובים של השנה האחרונה וגם מועמד לאוסקר בקטגוריית הסרט בשפה זרה.

"טוני ארדמן" עוסק במערכת היחסים הסבוכה בין אב אקסצנטרי לבתו, וניקולסון יגלם כמובן את האבא שעושה בושות – תפקיד שנראה תפור עליו. לפי הדיווחים, הוא מגיע לפרויקט מלא תשוקה ואף היה מי שיזם אותו, לאור אהבתו למקור הגרמני.

למרות כל האמור לעיל, הטוויטר התמלא הלילה בציוצים מודאגים, כיוון שהמקור הגרמני נחשב יצירת מופת, ובדרך כלל עיבודים הוליוודיים נוטים להרוס קלאסיקות אירופאיות. עם זאת, יש לציין כי התסריטאית-במאית של הגרסה הגרמנית, מארן אדה, תהיה מעורבת ברימייק האמריקאי, כך שבכל זאת יש סיבות לאופטימיות.

לא ברור עדיין מתי יתחיל להצטלם הקאמבק של ניקולסון ומתי יגיע לאקרנים, ובינתיים נותר רק להחזיק אצבעות שהוא אכן יעלה יפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully