וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לנוכח הביקוש: הופעה שנייה לניק קייב בישראל

8.2.2017 / 17:30

אחרי שאתמול (שלישי) בערב נפתחה המכירה להופעה של ניק קייב בהיכל יד אליהו ותוך פחות מיממה נגמרו הכרטיסים, נפתחת הופעה שנייה למחרת

ניק קייב. Ian Gavan, GettyImages
פותח קופה נוספת. ניק קייב/GettyImages, Ian Gavan

ריבוי ההופעות שצפויות להגיע לישראל לא עוצר את רוכשי הכרטיסים - כמעט המקומות להופעה של ניק קייב כבר נתפסו, וכעת ההפקה מכריזה על הופעה שנייה שתתקיים למחרת. אם כן קייב האוסטרלי יגיע לישראל יחד עם להקת הבד סידס ב-19 וב-20 בנובמבר בהיכל מנורה מבטחים בתל אביב (כרטיסים ניתן לרכוש כאן החל ממחר, חמישי, בשעה 8:00 בבוקר). מדובר בביקורו הרביעי של ניק קייב בישראל, אחרי הופעות ב-1993, 1995 ו-1998.

את הקריירה שלו התחיל קייב בן ה-59 עוד בשנות ה-70', כשבמרוצת השנים היה אחראי ל-16 אלבומי אולפן ושירים מצליחים, דוגמת "The Ship Song", "Into My Arms" ועוד רבים נוספים. יחד עם להקתו הבאד סידס ביסס קייב בשלושת העשורים האחרונים את מעמדו כאחד האמנים המשפיעים והבולטים ברוק האלטרנטיבי.

ב-2015 ידע קייב טרגדיה משפחתית, כשבנו בן ה-15 ארתור מצא את מותו לאחר שנפל מצוק. המקרה הכואב בא לידי ביטוי באלבומו האחרון מ-2016, "Skeleton Tree", כמו גם בסרט הדוקומנטרי שהקדים את יציאת האלבום ומתאר את תהליך העבודה עליו - "One More Time with Feeling". אל הבמה בישראל יגיע קייב במסגרת סיבוב ההופעות העולמי לאלבומו האחרון.

  • עוד באותו נושא:
  • ניק קייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully