וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדי הסיליקון "נעלמו": הסרטון של התקליטנית הסקסית משגע את הרשת

16.2.2017 / 11:22

סרטון באורך שעה ו-16 דקות שהעלתה מארי פרארי לרשת צבר למעלה ממיליון צפיות בפחות מ-24 השעות. את הסיבה לכך תמצאו בדקה האחרונה של הסרטון

צילום מסך

מיליון צפיות בפחות מ-24 שעות. זה מה שעשה הסרטון של התקליטנית הפורטוגלית, DJ מארי פרארי, שצילמה את עצמה מנגנת במשך שעה ו-16 דקות. אבל איך יכול להיות שסט של תקליטנית לא ממש מוכרת, צבר כל כך הרבה צפיות בפרק זמן קצר כל כך? ובכן, התשובה, קרוב לוודאי, תפתיע אתכם עד מאוד - ולא. היא לא קשורה ליכולות המוזיקליות שלה.

די ג'יי מסתירה סוד. צילום מסך
פרארי, לפני השינוי/צילום מסך

עוד בנושא

עוד באותו נושא

הסבת מקצוע: הברבי האנושית הוציאה סינגל חדש

לכתבה המלאה

הסט המוזיקלי ששודר בשידור חי בפייסבוק נראה רגיל לגמרי במשך השעה ו-15 הדקות הראשונות שלו. אלא שהדקה האחרונה של הקליפ, היא זו שלמעשה גרמה לו להפוך לוויראלי. ב-60 השניות האחרונות נראית פרארי משנה לחלוטין את המראה החיצוני שלה, על ידי הוצאת "תוספים" מאזורים מסוימים בגופה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פרארי במהלך השינוי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התוצאה הסופית/מערכת וואלה!, צילום מסך

לדבריה היא פרסמה את הסרטון בכדי להצהיר אמירה פוליטית וחברתית. היא כתבה ל-138 אלף עוקביה באינסטגרם שהיא "תהייה מפורסמת בגלל הסקסיזם". מילים זהות היו כתובות על הלוח שמאחוריה. נראה שהיא צדקה לחלוטין, כיוון שבמהלך הזמן בו היא הציגה גוף מלא בתוספים כל התגובות לסרטון שלה התייחסו לצורת גופה ולשאלה האם החזה שלה אמיתי או לא.

ככה זה נראה בזמן אמת בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully