וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו שנה שניה ברציפות: בוטלה הופעתה של נטלי אימברוליה בארץ. "מכירות רעות"

12.2.2017 / 10:27

סבב ביטולים: על רקע מכירות כרטיסים דלות, בוטלה הופעתה של נטלי אימברוליה שהיתה אמורה להתקיים בהיכל התרבות בת"א ב-1 במרץ. קודם לכן בוטלה הופעתה באוגוסט בהיכל, גם על רקע מכירות לא טובות. מההפקה נמסר כי הביטול נובע מ"אילוצים לוגיסטיים"

נטלי אימברוליה.
נטלי אימברוליה

הופעתה של נטלי אימברוליה בישראל בוטלה זו השנה השנייה ברציפות. הזמרת היתה אמורה להופיע ב-1 במרץ בהיכל התרבות בתל אביב. מספר גורמים בתעשיה אמרו לוואלה! תרבות כי סיבת הביטול היא מכירות כרטיסים דלות, ואחד מהם אף הגדיר אותם כ"מכירות רעות מאוד". אולם מהפקת המופע נטען בהודעה לתקשורת כי סיבת הביטול היא "אילוצים לוגיסטיים".

- מורן פז, יחצנית המופע, אנחנו יודעים על מכירות דלות.

"אילוצי הפקה".

- את טוענת למכירות טובות?

"אני לא מתייחסת לשמועות".

אימברוליה זכתה להצלחה לפני כ-20 שנה בזכות גרסת הכיסוי שלה לשיר "Torn", שהביא לפריצתה. הופעתה הקודמת שהיתה אמורה להתקיים ב-31 באוגוסט באותו היכל, בוטלה אף היא, ולוואלה! תרבות נודע כי גם הביטול הזה הוא על רקע מכירות דלות. ההפקה השמיעה גם אז טענה דומה לביטול, ומסרה כי הוא נובע "מסיבות טכניות ואחרות".

ממשרד יחסי הציבור של המופע נמסר עוד כי "אימברוליה מסרה שהיא מצטערת לאכזב את המעריצים בישראל והבטיחה להגיע בעתיד. מהפקת המופע נמסר כי כל רוכשי הכרטיסים יקבלו את כספם בחזרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully