וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דובר הבית הלבן בנעלי עקב: SNL שוב לא מרחמת על שון ספייסר

12.2.2017 / 10:20

אחרי שהחיקוי האגרסיבי של מליסה מקארתי הסעיר את הבית הלבן בשבוע החולף, חזרה הקומיקאית גם השבוע לדמותו של הדובר, שון ספייסר. הפעם זה נגמר עם נעלי עקב וצמידים של איוונקה טראמפ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי לא היה רוצה נעליים כאלה? מליסה מקארתי מציגה את נעלי העקב של איוונקה טראמפ/מערכת וואלה!, צילום מסך

כבר זמן רב לא זכורה תוכנית טלוויזיה שהשפיעה בצורה דרמטית כל כך על דיירי הבית הלבן כמו העונה האחרונה של סאטרדיי נייט לייב. אחרי החיקוי הבלתי נשכח של דונלד טראמפ בביצועו של אלק בולדווין (שהנחה את התוכנית השבוע), נדמה שהמטרה החדשה צוירה על גבו של דובר הבית הלבן, שון ספייסר.

בשבוע שעבר נכנסה מליסה מקארתי לראשונה לנעליו של ספייסר, שהחל את מערכת היחסים שלו עם כתבי הבית הלבן בשורה של הצהרות שקריות וטון אגרסיבי. בעקבות המערכון דיווחו כלי תקשורת מרכזיים בארה"ב על סערה שהתחוללה בבית הלבן. על פי הדיווחים הנשיא טראמפ לא אהב את העובדה שספייסר הפך לבדיחה על ידי אישה, דרש להדק את הפיקוח על כל הצהרותיו לתקשורת ואסר עליו להתבדח בנושא. על פי שמועות מבוססות פחות בשלב זה, טראמפ אף שוקל להחליף את ספייסר בתפקידו בעקבות ההשפלה שספג. אולם אם מישהו בצוותו של הנשיא החדש חשב שמדובר במערכון חד פעמי, אולי היה עדיף שלא יפתח את הטלוויזיה לפנות בוקר (שעון ישראל).

מקארתי חזרה ביתר שאת לדמות חסרת הסבלנות, בולסת המסטיקים ומפזרת השקרים, על אף שפתחה את המערכון השבוע בהצהרה מפתיעה. "אני רוצה להודיע שאני רגוע עכשיו, ואני אשאר רגוע כל עוד אתם בני ז... לא, אני לא אעשה את זה כי זה הספייסי הישן, ועכשיו זה הספייסי החדש", אמרה מקארתי, "נאמר לי גם לצמצם את צריכת המסטיקים שלי, אז הגבלתי את עצמי למסטיק אחד ביום. עכשיו אני אהנה ממנו, ואתם תשבו ותסתכלו". ברגע זה הוציאה מקארתי חפיסת ענק של מסטיק, גלגלה את כולו וניסתה לדחוף אותו לתוך פיה. מיד לאחר מכן מסרה מקארתי/ספייסר את הלו"ז של הנשיא, שייפגש עם מנהיג ממרכז אסיה, שאת שמו לא הצליח הדובר להגות. לאחר שוויתר לחלוטין על הניסיון להגות את שמה של אשת המנהיג, התפנה ספייסר לשאלות.

לאחר שכתב הניו יורק טיימס, גלן ת'ראש, ביקש לדעת מה מתכוון הנשיא לעשות לאחר שבית המשפט לערעורים דחה את בקשתו לאכוף את צו איסור כניסת המוסלמית לשטח המדינה, הסביר ספייסר כי הנשיא יפגוש את השופטים בבית המשפט של העם. בתשובה לשאלה אחר על המבחן שהציע טראמפ כדי לבדוק האם מהגרים "באמת אוהבים את ארה"ב", הוציא הדובר בובות מארגז לצורך הדגמת דבריו. "הנה סוכן משמר הגבול כאן, ואז ברבי מגיעה. נערה אמריקאית נחמדה שחזרה מחופשת חלומות. אנחנו יודעים שהיא בסדר בגלל שהיא בלונדינית, אז היא יכולה להיכנס. זה קל. מי הבא בתור? או או, זאת מואנה. אנחנו נערוך עליה חיפוש גופני ואז נקרא את האימיילים שלה, ואם לא נאהב התשובות שלה - ואנחנו לא - בום, לכלא גוואנטנמו".

שיאו של המערכון הגיע כשספייסר/מקארתי האשים את העיתונאים באי דיווח על מקרי טרור רבים, כולם מומצאים. בנוסף, טען, כי רשת החנויות נורדסטרום שהחליטה להפסיק למכור את הקולקציה של איוונקה טראמפ הפסידה במהלך זה. "אלו פריטים באיכות גבוהה מאוד", הסביר ספייסר, "אני לובש את אחד הצמידים שלה: הוא יפהפה, הוא אלגנטי, הוא נוצץ, וב-39.99 הוא במחיר שווה לכל נפש, ואל תגרמו לי להתחיל אפילו לדבר על הנעליים שלה". בנקודה הזאת הרימה מקארתי את רגלה והציגה לכולם נעלי עקב אופנתיות שלבשה לכל אורך המערכון. בסיום עוד הספיקה מקארתי/ספייסר להציג את התובע הכללי החדש של ארה"ב ("יש חוק אחד ללבנים וחוק אחד לשחורים") ולספר ש-80 אחוז מתושבי שיקגו נרצחו בגלל האלימות המשתוללת, ולהאשים גם בכך את התקשורת. כשהעיתונאים ניסו להציג בפניה נתונים שסותרים את טענותיה, הגיבה מקארתי באגרסיביות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully