וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ולייטה: "'הכוכב הבא' החייה לי את הקריירה"

13.2.2017 / 7:05

רגע לפני הגמר הגדול של "הכוכב הבא", הגיעה ג'ולייטה לאולפן וואלה! NEWS לריאיון מקיף על שיקום הקריירה, החלום לשיר באירוויזיון ועל החתונה הלא שגרתית שלה

צילום מסך

גמר הכוכב הבא 2017 (שישודר הערב בקשת, מיד אחרי מהדורת חדשות 2) יפגיש את דיאנה גולבי, ביט בוקס אלמנט, אימרי זיו וג'ולייטה לקרב מרובע על הכרטיס לנציג ישראל לאירוויזיון. אחרי עונה ארוכה ודרמטית, ורגע לפני אחד הרגעים הגדולים בקריירה שלה, היא סיפרה לנו על הקשיים, החלומות והחתונה החמוצה-מתוקה שלה.

השיר הראשון שתבצע ג'ולייטה בגמר יהיה "שיכורים מאהבה" של עדן בן זקן. "אם אעלה לשלב האחרון אבצע את 'נאמבר וואן' של הלנה פפאריצו, שזכתה באירוויזיון ב-2005", היא מספרת ומוסיפה "כשראיתי את המפוע שלה אמרתי: ככה אני רוצה לייצג אותנו באירוויזיון.

אם תצליח לגבור על מתחריה ולהפוך לנציגת ישראל באירוויזיון, ג'ולייטה כבר יודעת מה יהיה הסגנון של השיר שתבצע. בראש ובראשונה הוא יבוצע באנגלית ("כי אם אנחנו רוצים שישמיעו את זה באירופה, צריך לעשות את זה באנגלית"), והסגנון יהיה שמח. "אני חושבת ש'גולדן בוי' היה הכי קרוב לניצחון מבחינתי, כי ראיתי את האנרגיות של הקהל ומה שזה עשה לאנשים. אין מקום לשירים שקטים, אנחנו המדינה הכי שמחה בעולם, עם כל מה שאנחנו עוברים, ואנחנו צריכים לשדר את זה לעולם".

בשנים האחרונות עברה ג'ולייטה משבר של ממש בקריירה, ותיארה את עצמה כחסרת אונים וכבויה. "ההצעה מהכוכב באה בתקופה שבה חשבתי שאני צריכה לנסות משהו חדש. אבל בעלי אמר לי שאני חייבת לנסות. 'הכוכב' הצילה לי את הקריירה, זאת הזדמנות לפתוח דלת באירופה, וזה משהו שהוא לא מובן מאליו", היא מספרת. צפו בריאיון המלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully