וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוצה לבדוק אם זה שחור או ירוק?": הרמיזות של אנדל למעיין מעוררות סערה

13.2.2017 / 17:05

כמו גולשים רבים שחתמו על עצומה בנושא, גם העיתונאית הדס שטייף קוראת להפקת "האח הגדול" לעשות מעשה, בעקבות שורת ההתבטאויות המיניות של אנדל כלפי מעיין. צפו ושפטו בעצמכם

אנדל קבדה. ניר פקין
אנדל/ניר פקין

ההתרחשויות בבית האח הגדול מספקות לא פעם סערות ציבוריות שונות. הפעם נראה שהתבטאויותיו של הדייר אנדל כלפי הדיירת מעיין מעוררות זעם בקרב הצופים, כשלצד החתמות גולשים על עצומה ברשת הקוראת להתערבות ההפקה, הצטרפה למחאה גם העיתונאית הדס שטייף, ממייסדות תא העיתונאיות ומי שידועה בפעילותה נגד הטרדות מיניות.

בקטע האחרון שרץ ברשת מתוך שידורי התכנית, נראה אנדל עומד בתחתוניו, כשמגבת לגופו, ופונה אל מעיין בהצעה: "רוצה לבדוק אם זה שחור או ירוק?", כשהיא בתגובה מסיטה את מבטה הצדה. שטייף שיתפה את הסרטון הזה בדף הפייסבוק שלה, וכתבה: "שהאח הגדול יעשה משהו???".

ההתבטאויות המדוברות והרמיזות המיניות לכאורה של אנדל כלפי מעיין, שנמצאת במערכת יחסים עם הדייר אביחי אוחנה, התקיימו בכמה סיטואציות שונות. פעם בעת ששהו השניים לבדם באחד החדרים שאל אנדל את מעיין: "שבע דקות בגן עדן?". בפעם אחרת הוא גהר מעליה בעת שישבה, ואמר: "מעיין, היית זורמת איתי עכשיו, כפרה עליך חיים שלי, נשמה שלי...". בעיתוי אחר כששכבו אחד לצד השנייה בחצר הבית, אמרה מעיין לאנדל: "יש לי פיפי מהקור". הוא השיב: "רוצה להשתין לי על היד?".

בין אם מדובר בהומור לא מוצלח ובין אם בהטרדה מינית לכאורה, גולשים שזעמו כאמור על הדברים חתמו על עצומה בנושא תחת הכותרת "הפקה להתעורר – אנדל מטריד מינית את מעיין". בעצומה נטען בין השאר כי "אנדל קבדה, דייר האח הגדול בעונה הנוכחית, מטריד מינית באופן קבוע את הדיירת מעיין אשכנזי חסרת האונים שלא יכולה להגיב או להתמודד, וההפקה עומדת מהצד ושותקת".

"אנו צופי התוכנית דורשים מההפקה להזהיר את אנדל ולבקשו לעזוב את מעיין בשקט או להוציאו מהבית, במידה וזה לא יקרה נפנה לעורכי דין ולארגונים העוסקים בעניין הטרדות מיניות", נכתב עוד בעצומה. "מיותר לציין שמעיין לא משתפת פעולה כלל ומשתדלת לברוח ממנו כל עוד היא יכולה. זו הטרדה מינית לכל דבר. בואו נעצור את זה!!!".

מהפקת התכנית נמסר בתגובה: "על פי כללי הבית, אנדל ננזף בחדר האח הגדול, והובהר לו כי התבטאויותיו אינן הולמות וכי אין להן מקום. בהמשך לכך אנדל התנצל בפני בנות הבית על סגנון הדיבור שלו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully