וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייצג אותנו באירוויזיון: אימרי זיו זכה בגמר "הכוכב הבא"

13.2.2017 / 21:02

אימרי זיו גבר על דיאנה גולבי, ג'ולייטה וביטבוקס אלמנט והגיע למקום הראשון ב"הכוכב הבא", אחרי שכבש את לב הקהל בביצוע ל-Because of you של קלי קלארקסון. הוא ייצג את ישראל באירוויזיון 2017, שייערך במאי באוקראינה

הכוכב הבא – אימרי זיו. אורטל דהן,
מזל טוב. זיו הערב/אורטל דהן

אימרי זיו הוא הזוכה הגדול בגמר "הכוכב הבא" שנערך הערב (שני). זיו, בן 25 מהוד השרון, הגיע למקום הראשון בגמר התכנית, וגבר על הביטקבוקס אלמנט, ג'ולייטה ודיאנה גולבי. הוא יישלח לייצג את ישראל באירוויזיון 2017, שייערך במאי באוקראינה.

את תחרויות האירוויזיון מכיר זיו מקרוב, שכן בשנים שעברו שימש כזמר ליווי של נדב גדג' וחובי סטאר. כעת, הוא יגיע לשם בעצמו. בסיבוב הראשון הוא ביצע את Halo של ביונסה וגבר על הביטבוקס אלמנט, ובסיבוב השני גבר על ג'ולייטה ודיאנה גולבי עם ביצוע ל-Because of you של קלי קלארקסון, ששבה את לב הקהל וזכה ל-74% מקולות הצופים. אל המקום השני בגמר הגיעה דיאנה גולבי, שביצעה את Purple Rain של פרינס וזכתה ל-67% מקולות הצופים. במקום השלישי סיימה ג'ולייטה וברביעי ביטבוקס אלמנט.

ג'ולייטה, הכוכב הבא. צילום מסך
קרוב, אבל לא מספיק. ג'ולייטה/צילום מסך

בתגובה לניצחון מסר הערב זיו: "אני מתרגש להיות באירוויזיון בפעם השלישית והפעם בקדמת הבמה. אני מאוד מאושר ומבטיח לעשות את המיטב כדי להביא את האירוויזיון לארץ שנה הבאה". בנוסף ביקש להודות לקהל: "תודה על שהגשמתם לי את החלום הכי גדול".

העונה הנוכחית של "הכוכב הבא" נפתחה ב-2 בינואר, ועל כס השיפוט העונה ישבו קרן פלס, אסף אמדורסקי, הראל סקעת וסטטיק ובן אל תבורי. המנחים היו אסי עזר ורותם סלע, כשבחלק מהזמן הצטרפה להנחיה גם יעל גולדמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully