וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריאיון שכמעט גרם לליטל שוורץ לחטוף התקף לב. צפו

בת אל בלן

28.3.2017 / 0:01

איזו תגובה הזויה קיבלה ברחוב? מה החלום הגדול של חייה? ואיך לעזאזל מסתדרים בתוך חליפת גלישה שלא כובסה מעולם? בת אל בלן לקחה את ליטל שוורץ לגלוש ב"סאפ". התוצאה, כמו שאתם מתארים לעצמכם, קורעת. צפו

צילום מסך

כולם מכירים את ליטל שוורץ כקומיקאית קורעת ושחקנית מצחיקה. ולכן, מה יותר הגיוני מלקחת אותה ללוקיישן שמצריך יכולות אתלטיות, סיבולת לב-ריאה, חיבה עזה לספורט - כלומר, למועדון גלישת סאפ? אין יותר הגיוני מזה. אז אחרי מפגש עם המדריך החתיך, עטו על עצמן בת אל בלן וליטל שוורץ את חליפות הגלישה הסקסיות - ויצאו לחוף מפוצצות במוטיבציה.

בין ניסיון גלישה לאחר, סיפרה לנו שוורץ על הסיבה שבגללה היא לא בוגדת בבעלה, על התגובות ההזויות שהיא מקבלת ברחוב, על תשוקות אסורות, על תכנית המערכונים החדשה "שוורץ" שעלתה באחרונה בערוץ 10 - ועל החלום הגדול של חייה. אז מה קרה בדיוק בחוף? האם בת אל וליטל נכנסו למים והצליחו לגלוש? ואיך לעזאזל הן הסתדרו עם חליפות הגלישה שלא כובסו מעולם?

סדרת המערכונים החדשה בכיכובה של ליטל שוורץ (ימי רביעי, ערוץ 10) כוללת קטעי סטנדאפ ומערכונים העוסקים בין היתר בפוביות, בזוגיות, באימהות, בעסקי הבידור ועוד. בכל תכנית פוגשת ליטל אנשים בעלי סיפור חיים מעניין. לצדה משתתפים שחקנים כמו גיא לואל, גאלה קוגן, מיכאל הנגבי וגילת אנקורי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully