וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"דיילי שואו" על טראמפ: "אפילו נתניהו לא יודע מה לעשות עם האיש הזה"

16.2.2017 / 11:05

טרבור נואה, מנחה ה"דיילי שואו" הקדיש אמש קטע מיוחד למסיבת העיתונאים של ראש ממשלת ישראל והנשיא הנבחר. "אני תוהה בכנות אם התוכנית של טראמפ היא להיות כזה טיפש מגוחך, עד שהישראלים והפלסטינים יתכנסו בחדר ויפתרו את הבעיות של עצמם", התלוצץ המנחה

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ עם ראש הממשלה בנימין נתניהו בבית הלבן. AP
גם תוכניות האירוח עוקצות. מסיבת העיתונאים של דונלד טראמפ ובנימין נתניהו בבית הלבן/AP

פגישתם של נשיא ארה"ב וראש ממשלת ישראל אמש (רביעי) בבית הלבן והכותרות שייצרה, לא פסחה גם על תוכניות הלילה בארה"ב. טרבור נואה, מנחה ה"דיילי שואו" של רשת קומדי סנטרל, התייחס באריכות לפגישה והביע גיחוך לגבי העמדות שהציג טראמפ בנוגע לסכסוך הישראלי-פלסטיני.

"אני יודע שהחודש האחרון היה קשה, אבל היום נזכרתי שהחיים עם דונלד טראמפ יכולים להיות ממש מצחיקים", פתח נואה. "כלומר, כולנו מסכימים שדונלד טראמפ עומד להרוס את העולם, אבל אנחנו לא יכולים להתכחש לכך שזה יהיה הרס משעשע. זה כמו אסטרואיד שמתקדם לכיוון כדור הארץ, אבל הוא בצורה של פין".

נואה הסביר שהסכסוך הישראלי-פלסטיני שנותר ללא פתרון כבר מאה שנים, כולל שלל סוגיות סבוכות שאיש לא הצליח לתת להן מענה, עד שטראמפ הגיע כמובן. "האם האיש הזה הסביר לנו את הבעיה עכשיו, כאילו הייתה הפתרון?", שאל המנחה לאחר הצגת הקטע שבו הנשיא האמריקאי מעיד כי הוא לא רואה בעיה בפתרון של מדינה אחת או שתיים, בתנאי שהצדדים מסכימים.

"הצפייה בדיפלומטיה של טראמפ היא חוויה סוריאליסטית, משום שמהו הדבר המרכזי שאיתו מנהיגים מתקשים כשהם מדברים עם ישראל? הדרך לפתור את העניין הרגיש של ההתנחלויות הבלתי חוקיות. אבל כמו שאמרתי: רק רובם מתקשים", הסביר נואה לפני שהציג קטע נוסף ממסיבת העיתונאים של טראמפ ונתניהו, ובו ביקש הנשיא מראש הממשלה "למתן מעט את ההתנחלויות לזמן מה".

"אני מצטער, דונלד טראמפ הוא גאון", עקץ שוב נואה, "אף אחד לא חשב מעולם פשוט לשאול את נתניהו באופן ישיר לעצור את ההתנחלויות. זה כמו השכן שלו שמבקש ממנו להנמיך את המוזיקה. תסתכלו על נתניהו, תסתכלו על העיניים שלו. אפילו הוא לא יודע מה לעשות עם האיש שהם מכנים 'אל דונלדו'".

את המונולוג סיים נואה בתיאוריה יצירתית במיוחד לגבי האסטרטגיה של הנשיא החדש. "אני תוהה בכנות אם התוכנית של טראמפ היא להיות כזה טיפש מגוחך עד שהישראלים והפלסטינים יתכנסו יחד בחדר ויאמרו: 'אנחנו חושבים שכולנו יכולים להסכים שהאיש הזה מטומטם מזורגג. כדאי שננסה לפתור משהו בעצמנו לפני שהוא יחליט לעזור לנו'".

לצפייה בקטע המלא, לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully