וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ימי קימל שוקל לפרוש מהנחיית הלייט נייט של רשת ABC

22.2.2017 / 10:10

המנחה של תוכנית הלילה ב-14 השנים האחרונות, חשף בריאיון לקראת טקס האוסקר בהנחייתו כי הוא שוקל שלא להאריך את החוזה מעבר לשנת 2019. "אשתי בהיריון ובנקודה מסוימת הייתי רוצה שיהיה לי קצת זמן פנוי", הסביר קימל

ג'ימי קימל ומגי סמית'. GettyImages
טקס שני רצוף בהנחייתו תוך שלושה חודשים. ג'ימי קימל/GettyImages

בלילה שבין ראשון לשני הקרוב (שעון ישראל) ייכנס ג'ימי קימל רשמית להיסטוריה כחבר במועדון מנחי טקס האוסקר. הנעליים הגדולות שהותירו מאחוריהם שמות כמו בילי קריסטל, בוב הופ וג'וני קרסון, לא הדאיגו אותו כמו הצורך לבשר לאישתו, התסריטאית מולי מקנירני, שהוא עומד להיכנס לעוד מרתון הכנות מטורף לטקס נוצץ, שלושה חודשים בלבד אחרי שעשה זאת בטקס האמי.

בריאיון שהעניק קימל למגזין וראייטי, חשף מנחה תוכנית הלייט נייט של רשת ABC ב-14 השנים האחרונות, כי הוא שוקל ברצינות שלא להאריך את חוזהו שמסתיים ב-2019. "אמרתי לאשתי שלא נכנסתי לעסקי הקומדיה כדי להסתכל על קבצי אקסל", הסביר קימל. המנחה שמעורב מדי יום בשעות של הכנות למונולוג היומי, ומקיים תחקירים מקיפים על אורחיו, חש שההשפעה של העבודה על חייו דרמטית מדי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקווה לטוב ומצפה לגרוע מכל/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אני יודע שאעשה את התוכנית עוד שלוש שנים וזה יכול להיות הסוף. אשתי בהיריון ובנקודה מסוימת הייתי רוצה שיהיה לי קצת זמן פנוי", מסביר קימל. "אני רוצה לצאת בתנאים שלי. אם ארגיש שאנחנו חוזרים על עצמנו, זה יהיה איתות שהגיע הזמן". ומה באשר לאוסקר? "קיבלתי החלטה ליהנות מהתהליך ולהיות אופטימי", הוא אומר, "ואחרי שאמרתי את זה, תחושת הבטן שלי היא שזה עומד להיות אסון. אי אפשר לצאת מזה טוב. גם אם הטקס יהיה מעולה, עדיין אחטוף הרבה נאצות מהרבה אנשים".

ברוח הימים, אי אפשר היה לסיים את הריאיון בלי התייחסות לנשיא ארה"ב, דונלד טראמפ. קימל שכר 14 כותבים שיסייעו לו בליטוש המונולוג שיישא בפתיחת הטקס, ובשלב זה המגמה היא לא להתייחס עדיין אל הנשיא המושמץ. "מוקדם מדי לבדיחות פוליטיקה, כי הנושאים החמים היום ירגישו ישנים עד אז", מסבירה מולי מקנירני, שצורפה אף היא כמובן לצוות. "אם טראמפ לא רוצה להיות חלק מהמשדר, כדאי לו להתנהג יפה בימים הקרובים".

  • עוד באותו נושא:
  • טלוויזיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully