וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

17 שנה למותה של עפרה חזה: צפו בריאיון נדיר

23.2.2017 / 14:03

בעת ביקור מולדת שקיימה, סיפרה הזמרת לדן שילון בסוף שנות ה-80' על הקריירה המוזיקלית שלה מעבר לים ואיך הכל התחיל, והתייחסה גם להשוואה לירדנה ארזי. צפו בקטע

עופרה חזה בריאיון לדן שילון. באדיבות חינוכית דיגיטל,
עפרה חזה בריאיון/באדיבות חינוכית דיגיטל

17 שנה בדיוק חלפו מאז הלכה לעולמה עפרה חזה, מגדולות הזמרות הישראליות בכל הזמנים ומי שרשמה הצלחה יוצאת דופן מעבר לים. בקטע נדיר באדיבות חינוכית דיגיטל, מתוך שידורי הערוץ הראשון בסוף שנות ה-80', נראית הזמרת בריאיון שהעניקה לדן שילון בעת ביקור מולדת שקיימה.

"אנחנו עם הסופרסטאר הישראלי בתחום הזמר והפזמון, ואני אומר את זה הפעם בלי מירכאות, היא עשתה את זה. עופרה חזה ערב טוב לך", פותח דן שילון את הריאיון, ששודר ב"תכנית ערב חדש" בנובמבר 1989. חזה התייחסה בריאיון להצלחתה המוזיקלית הגדולה בחו"ל עם הצלילים שהביא מבית אבא ומהמסורת התימנית, וסיפרה איך הכל התחיל.

צפו בריאיון

"אני ב-1984 עשיתי כאן בארץ תקליט שנקרא 'שירי תימן'. כמובן שלא חשבתי על אירופה, לא על אמריקה, לא על יפן. פשוט כמחווה להורים שלנו, של בצלאל ושלי, שנתנו לנו תרבות כל כך יפה. וזה הגיע לאנגליה דרך שדרן אנגלי שהיה כאן בספינת השלום של אייבי נתן, והוא שלח את זה לחברים טובים בחברת תקליטים אנגלית, 'אייס'. הוא אמר להם 'זה משהו טוב, אתם תאהבו את 'זה והם קנו את הזכויות". בריאיון גם התייחסה להשוואה לירדנה ארזי וגם לקליפ "Wish Me luck", ששולב בריאיון. צפו בקטע המלא למעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully