וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זה אכן קורה? קולדפליי מכחישה שנחתם חוזה להופעה בישראל

24.2.2017 / 18:48

למרות הודעה רשמית של חברת ההפקות פורום פקטור על כך שנחתם חוזה להופעה של קולדפליי בישראל, הלהקה צייצה בטוויטר שהדיווח אינו נכון

קולדפליי. GettyImages
האם אכן בקרוב על הבמה בישראל? קולדפליי/GettyImages

למרות הדיווח הרשמי מוקדם יותר הערב (שישי) מטעם חברת ההפקות פורום פקטור שלפיו היא מביאה את להקת קולדפליי לישראל, בטוויטר הרשמי של הלהקה נטען אחרת.

"אנחנו בישראל ובפלסטין כדי להאזין וללמוד וזה הכל", כתב כריס מרטין. "אין הופעה מתוכננת, אנחנו רק עושים טיול מעניין ומאיר עיניים כדי ללמוד על האזור. הידיעות שטוענות כי חתמנו על חוזה אינן נכונות".

מוקדם יותר הערב, לאחר חודשים של פרסומים וספקולציות, יצאה הודעה רשמית כי להקת קולדפליי תגיע בקרוב להופעה בישראל. חברי הלהקה נחתו אמש בישראל, ויערכו בימים הקרובים סיורים בתל אביב, יריחו, ירושלים, וכן בעיר הפלסטינית החדשה רוואבי, על מנת לקבוע סופית את מספר ההופעות שיתקיימו, המקום בו יתקיימו, וכן את תאריכי ההופעות.

בינואר האחרון הכחישה הלהקה את הפרסומים לפיהם היא צפויה לקיים שתי הופעות בחודש נובמבר, בצפון ים המלח. על פי פרסומים שונים, ההופעות נועדו לסייע לקירוב לבבות בין ישראלים ופלסטינים, ועל פי חזון הלהקה היו אמורות להיות פתוחות לקהל מעריצים ישראלי ופלסטיני כאחד.

קולדפליי, שנוסדה בשלהי שנות ה-90, הפכה לאחת מלהקות הרוק המצליחות והפופולריות ביותר בעולם. למעלה מ-80 מיליון עותקים מאלבומי הלהקה נמכרו עד כה, וברפרטואר שלה שיתופי פעולה עם ביונסה וריהאנה. הלהקה זכתה ב-7 פרסי גראמי (31 מועמדויות). בין להיטיה הגדולים ניתן למנות את "Yellow", "A Sky Full of Stars", "Hymn for The Weekend", "Paradise", "Viva La Vida", "Speed of Sound" ועוד רבים נוספים.

מחברת פורום פקטור טרם נמסרה תגובה.

(עדכון אחרון: 0:23)

  • עוד באותו נושא:
  • קולדפליי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully