וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רבבות נכנסו להלם: הרגע שבו הישראלי הובס בגמר "ערב איידול"

הדס בן ארצי

26.2.2017 / 16:19

רבבות חברים, בני משפחה ושכנים ממג'ד אל-כרום - היישוב ממנו יצא הערבי-ישראלי שהעפיל לגמר "ערב איידול" - הגיעו לצפות יחד בגמר. אז מי הפסיד את עבודתו בגלל הריאליטי - ומה קרה ברגע ההכרזה?

ערן גילווארג

מאות מיליוני בני אדם ברחבי העולם הערבי נדבקו אמש (שבת) למסכי הטלוויזיה וצפו בשידור ישיר בגמר הגדול של "ערב איידול" – ריאליטי השירה הפופולרי ביותר בעולם הערבי שנערך בביירות. המועמד הפלסטיני יעקוב שאהין הוא שגבר בסופו של דבר על שני המועמדים הנוספים – אמיר דנדן הערבי-ישראלי ועמאר עזאכי התימני – וזכה בתואר הנכסף. לפני שהוכרז הזוכה, קפצנו לביקור באצטדיון הכדורגל ביישוב מג'ד אל-כרום, היישוב שממנו יצא דנדן, כדי לעמוד מקרוב על הטירוף ועל ההתרגשות.

רבבות חברים, בני משפחה ושכנים מהיישוב ומהיישובים הסמוכים הגיעו למגרש לצפייה משותפת בגמר. בעת שדנדן סיים לבצע את שירו בגמר, כולם הריעו לו ושאגו באהבה. דנדן עצמו התרגש מאוד כשראה מבמת הגמר בביירות את ההמונים המריעים לו במג'ד אל-כרום. חברים של דנדן שעימם שוחחנו סיפרו לנו על המאמצים האדירים שהושקעו בחודשים האחרונים על מנת להקים חמ"ל ולסייע לדנדן. בן משפחתו אף סיפר לנו כי סגר את העסק שלו והקדיש את עצמו אך ורק למטרה זו. "גייסנו תרומות של מיליון וחצי שקלים", גילה חברו.

הדקות האחרונות על המגרש במג'ד אל-כרום היו מותחות במיוחד. רבבות האנשים שהגיעו למקום כססו ציפורניים וברגע שבו הכריזו על הפלסטיני מבית לחם, יעקוב שאהין, כזוכה הגמר הגדול, נתקפו ההמונים בהלם. כאיש אחד יצאו ההמונים בהפגנתיות מהמקום, תוך שהם מביעים כעס גדול ותחושת החמצה.

על אף האכזבה הישראלית, זו לא הפעם הראשונה שבה היישוב מג'ד אל-כרום מצליח לשלוח נציג לגמר ריאליטי השירה המצליח ביותר בעולם הערבי. הצעיר הייתם חלאילה הגיע לגמר בעונה השלישית של "ערב איידול" בשנת 2014 אך הפסיד בגמר לצעיר סורי, חאזם שריף.

אמיר דנדן מהתכנית ערב איידול. youtuebe, צילום מסך
אכזבה ישראלית. דנדן/צילום מסך, youtuebe

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully