וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן ביל פקסטון הלך לעולמו בגיל 61

26.2.2017 / 18:14

פקסטון, שכיכב ב"טיטאניק", "שליחות קטלנית", "הנוסע השמיני" ובדרמה הטלוויזיונית "אהבה גדולה", מת כתוצאה מסיבוכים בעקבות ניתוח שעבר לאחרונה. בימים אלה כיכב ברימייק הטלוויזיוני של "יום אימונים מסוכן"

ביל פקסטון. GettyImages
קריירה שנמשכה לאורך ארבעה עשורים. ביל פקסטון/GettyImages

שעות ספורות לפני טקס האוסקר ה-89 והמונטאז' המסורתי המוקדש לאנשי התעשייה שמתו בשנה החולפת, הלך הערב (ראשון) השחקן ביל פקסטון לעולמו. "בלב כבד אנו מבשרים שביל פקסטון מת כתוצאה מסיבוכים בעקבות ניתוח שעבר", נכתב בהודעה מטעם משפחתו של פקסטון. "בעל ואב אוהב, ביל החל את הקריירה ההוליוודית שלו במחלקת התפאורה, ובהמשך בנה לעצמו קריירה מזהירה שנמשכה לאורך ארבעה עשורים, כשחקן וקולנוען אהוב ופורה". פקסטון היה בן 61 במותו.

פקסטון נולד בפורט וורת' שבטקסס, והמבטא הדרומי שלו הוביל אותו לשורה של תפקידי בוקרים ואנשי צבא, אותם גילם לאורך השנים. בין הכותרים הגדולים ביותר שבהם לקח חלק, ניתן לציין את "טיטאניק", "שליחות קטלנית", "הנוסע השמיני", "טוויסטר"' "שקרים אמיתיים" ו-אפולו 13". חלק נכבד מהקריירה של פקסטון נעשתה על המסך הקטן, שם כיכב בימים אלה ממש ברימייק הטלוויזיוני ל"יום אימונים מסוכן", בו גילם את דמותו של הבלש חמום המוח, פרנק רורק.

תקופת השיא של פקסטון בטלוויזיה התרחשה בין השנים 2006-2011, אז כיכב בדרמה של רשת HBO "אהבה גדולה". פקסטון, שגילם בסדרה גבר פוליגמי, שמנהל שלוש מערכות יחסים עם נשים שונות במקביל, זכה לשלוש מועמדויות לפרס השחקן הטוב ביותר בטקס גלובוס הזהב.

ביל פקסטון. GettyImages
פקסטון וג'סטין קרומוול, שכיכב לצידו ב"יום אימונים מסוכן", בטקס ה-People Choice בינואר האחרון/GettyImages

הטריילר ל"יום אימונים מסוכן" בכיכובו של פקסטון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully