וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחדל נוסף באוסקר: תמונתה של מפיקה חיה הוצגה במונטאז' לזכרם של קולנוענים מתים

27.2.2017 / 11:25

הסרטון המסורתי המציג את הקולנוענים ההוליוודיים שהלכו לעולמם בשנה החולפת, כלל את שמה ותפקידה של המעצבת האוסטרלית המנוחה, ג'נט פטרסון, אולם התמונה שהוצמדה לטקסט הייתה של מפיקה אוסטרלית חיה. "נחרדתי לגלות את הטעות", סיפרה בתגובה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה שהוצגה בטקס האוסקר. השם ותחום העיסוק נכונים, אבל התמונה לא/מערכת וואלה!, צילום מסך

בצל המחדל ההיסטורי שהוביל להכרזת הסרט הלא נכון כזוכה הגדול של טקס האוסקר, כלל המשדר לפנות בוקר (שני) עוד טעות מביכה במיוחד. מונטאז' "לזכרם" המסורתי, המקרין את תמונותיהם ושמותיהם של הקולנוענים ההוליוודיים שהלכו לעולמם בשנה החולפת, כלל את תמונתה של אישה שנמצאת עדיין בחיים.

ג'נט פטרסון, מעצבת תלבושות אוסטרלית ומועמדת ל-4 פרסי אוסקר בעבר, הלכה לעולמה באוקטובר 2015. המונטאז' הציג את שמה ואת מקצועה נכון, אולם התמונה שהוצגה לצד הטקסט הייתה של ג'ן צ'אפמן, מפיקה אוסטרלית חיה ובועטת.

"נחרדתי לגלות את השימוש בתמונה שלי במקום שבו הייתה אמורה להיות חברתי הטובה ושותפתי לעשיה הקולנועית במשך שנים רבות", סיפרה צ'אפמן ל-Variety. "הפצרתי בסוכנות שלה לוודא כל תמונה שלה, והם אמרו שהאקדמיה דואגת לזה. זה מאוד מאכזב שהטעות הזאת לא אובחנה מבעוד מועד. אני מכל מקום חיה ופעילה"

כאן לא נגמרות הטענות כלפי קטע הזיכרון המסורתי. מקומם של גארי שנדלינג ופלורנס הנדרסון, שני כוכבי טלוויזיה גדולים שהלכו בשנה החולפת לעולמם, נפקד לחלוטין מהסרטון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'נט פטרסון/מערכת וואלה!, צילום מסך
זוכי אוסקר 2017. גטי, AP,
זוכי אוסקר 2017/גטי, AP
  • עוד באותו נושא:
  • אוסקר 2017

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully