וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היה עסוק בנייד": התברר בדיוק מה גרם לפאשלה באוסקר

28.2.2017 / 10:02

רואה החשבון האחראי היה עסוק בהעלאת תמונות של אמה סטון לטוויטר, וורן בייטי ופיי דאנווי רבו ביניהם, ועדיין - כל זה לא הספיק כדי להעלות את נתוני הרייטינג של האוסקר

אימג'בנק GettyImages

יממה אחרי הפיאסקו הגדול בתולדות אוסקר, מתחילה להתברר התמונה סביב הסיבות למחדל שאיפשר את הכרזת הזוכה הלא נכון בפרס הסרט הטוב ביותר. מעל הכל, מתגלה התשובה לשאלה – למה זה קרה דווקא אתמול, לאחר כמעט תשעים שנה בהן לא היו תקלות סביב ההכרזה הזו?

התשובה, ובכן: בעבר לא היו סמארטפונים ורשתות חברתיות, ואנשים אחראים לא הניחו להם להסיח את דעתם. בפברואר 2017, הטוויטר קיים ועוד איך, ובריאן קולינן רואה החשבון מחברת "פרייס ווטרהאוס קופרס" שהיה אחראי על חלוקת המעטפות, היה עסוק בו מכדי לשים לב לאחריות האמיתית שלו.

ג'ימי קימל מסביר במונולוג ארוך מה קרה מנקודת מבטו

וכך, מיד אחרי שאמה סטון קיבלה את הפרס לשחקנית הראשית הטובה ביותר, במקום להפנות את תשומת לבו בריכוז מלא לקטגוריה הבאה והאחרונה של הערב, קולינן צילם תמונה שלה והעלה אותה לטוויטר, מה שהסיח את דעתו וגרם לו לחלק את המעטפה הלא נכונה לקראת קטגוריית הסרט הטוב ביותר. כך, לפי חשיפת התקשורת האמריקאית.

קולינן הספיק מאז למחוק את הציוצים המפלילים, וחברת רואי החשבון התנצלה כמובן מקרב לב, אבל את הנעשה מן הסתם אין להשיב והשאלה היא כעת איזה צעדים יינקטו בעתיד.

בצד זאת, אתר הרכילות TMZ מספק עוד מידע רלוונטי מאחורי הקלעים: מתברר כי וורן בייטי ופיי דאנווי רבו במהלך החזרות למי תהיה הזכות להקריא את שם הזוכה בפרס הסרט הטוב ביותר. זה אולי מסביר למה הכוכבת ניצלה את ההשתהות של הקולגה, שהרים גבה לנוכח הפתק הלא נכון מולו ולא מיהר לקרוא בקול את הכתוב בו, ועטה על ההזדמנות להכריז בשמו של "לה לה לנד", במקום שהשניים יעצרו ויקראו למנהל הבמה כדי לבקש את המעטפה הנכונה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אוסקר 2017. GettyImages
אנחנו לא מקנאים בו. ריאן קולינן על הבמה/GettyImages

כל ההבהרות הללו מפריכות את תיאוריות הקונספירציה לפיהן הפאשלה היתה מכוונת כדי לעורר עניין סביב הטקס היבשושי. עם זאת, מתברר כי האוסקר בהחלט זקוק לתרגילים כאלה. רק 32.9 מיליון בתי אב צפו בו – הכי מעט אי פעם חוץ מאשר בשנת 2008, אז הנתון הנמוך עמד על 32 מיליון. הנתונים היו נמוכים במיוחד בקרב הקהל הצעיר, מה שמוסיף דאגות לאקדמיה. אולי בשנה הבאה לא תהיה להם ברירה אלא לאחד כוחות עם הנמסיס שלהם ולהעביר אותו בשידור ישיר בטוויטר.

אוסקר 2017. GettyImages
הכותרת בניו יורק פוסט הבוקר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully