וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Lost Frequencies, דימיטרי וגאס ולייק מייק חוזרים לישראל

28.2.2017 / 11:51

צמד האחים המפיקים האהובים חוזר לישראל ומביא איתו את הדי ג'יי העולה Lost Frequencies. השלושה יופיעו בפסח הקרוב בראשון לציון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצא את התדר. Lost Frequencies/מערכת וואלה!, צילום מסך

צמד הדיג'ייז האהוב והמצליח דימיטרי וגאס ולייק מייק מגיע לישראל בפסח הקרוב לערב ארוך ומקפיץ של מוזיקה אלקטרונית. יחד איתו יגיע Lost Frequencies, אחד המפיקים העולים בסצנת הדאנס העולמית ומי שאחראי לכמה מלהיטי הדאנס הגדולים של השנים האחרונות, בהם "Are You With Me" ו-"Reality".

האחים הבלגיים-יוונים דימיטרי ומייקל טיביוס, הידועים בכינויים דימיטרי וגאס ולייק מייק, רשמו ברזומה שלהם שיתופי פעולה עם ליידי גאגא, דאפט פאנק וג'ניפר לופז, וכן שיתופי פעולה ומופעים משותפים עם הדי ג'יי-קונדיטור סטיב איוקי. מאז 2010 הם מופיעים על הבמות הראשיות והפיקו את ההמנון השנתי לפסטיבל ה-Tomorrowworld האלקטרוני אמריקאי ועורכים את המוזיקה לסרטוני האפטר של הפסטיבל.

היוצר והמפיק הבלגי המצליח Lost Frequencies, או פליקס דה לט בשמו האמיתי פרץ ב-2014 בעקבות "Are You With Me" שהפך אותו תוך חודשים ספורים ממפיק מתחיל שעובד בחדר השינה שלו לאחד מהאמנים המבוקשים בעולם המוזיקה האלקטרונית. הגירסה שיצר ל-"Are You With Me" של זמר הקאנטרי איסטון זכתה להצלחה חסרת תקדים במצעדים ברחבי העולם. דה לט חתום בלייבל הנחשב Armada של ארמין ואן ביורן והקליפים שלו זוכים למיליוני צפיות ביוטיוב.

כל החברים יגיעו להופעה בלייב פארק ראשל"צ ב-11 באפריל 2017, מחירי הכרטיסים ינועו בין 230 ל-290 ש"ח. ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully