וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממרים פרץ ועד שי מיקה: תערוכה חדשה מציגה את הנשים החזקות בישראל

1.3.2017 / 14:19

קניון G כפר סבא מציג תערוכת איורים של 23 נשים מובילות לכבוד יום האישה הבינלאומי. בין הנשים המשתתפות בתערוכה: מרים פרץ, יוכי ברנדס, חני נחמיאס ושי מיקה. כל ההכנסות מהתערוכה הינן תרומה לויצ"ו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"מלאת אמונה שהדלת תיפתח". האיור של מרים פרץ בתערוכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לכבוד יום האישה הבינלאומי, מציג קניון G כפר סבא תערוכת איורים דיגיטליים ייחודיים "שוויון - בדרך שלך" של 23 נשים מובילות בציבור הישראלי. בין הנשים המשתתפות בתערוכה: אשת החינוך מרים פרץ (אמם של סגן אוראל ורס"ן אלירז פרץ ז"ל), הסופרת יוכי ברנדס, השחקנית חני נחמיאס, יו"ר ויצ"ו ישראל גילה אשרת, השחקנית אסתי זקהיים, זוכת האח הגדול שי מיקה יפרח, הדוגמנית מיכאלה ברקו, אשת העסקים פנינה רוזנבלום, הזמרת אביבה אבידן ועוד.

במסגרת התערוכה יוצעו למכירה איורים דיגיטליים של המאייר שחר דוד שפילמן של נשים חזקות, אהובות ומובילות בישראל. כל ההכנסות מהתערוכה הינן תרומה לעמותת ויצ"ו ישראל התומכת בקידום נשים. עלות כל איור הינה 300 שקלים. יום האישה הבינלאומי השנה יעמוד בסימן "שוויון", לכן כל משתתפת בתערוכה כתבה טקסט מיוחד לגבי "מהו שוויון עבורה" שיצורף לאיור שלה.

מרים פרץ כתבה, למשל: "שיוון עבורי הינו דלת הזדמנויות הנפתחת לכל אדם להגשים את עצמו, חלומותיו ושאיפותיו ללא קשר למינו, מוצאו, דתו ונסיבות חייו. דלת זו נשענת על ציר מיוחד, ציר כבוד האדם ואהבת האדם. לעיתים הדלת ננעלת, לעיתים נדרש לפתוחה בחוזקה, לעיתים נפתחת לרווחה אך תמיד כשעמדתי מולה הייתי מלאת אמונה שאני יכולה להיכנס, שאני יכולה לבחור את דרך חיי".

הסופרת יוכי ברנדס כתבה: "שוויון בשבילי הוא בחירה חופשית. אני שואפת לחיות בעולם שבו שתי בנותיי יכולות לממש את עצמן ולהגשים את חלומותיהן בדיוק כמו שני בניי".

התערוכה "שוויון – בדרך שלך", בשיתוף האמן קלוד דדיה והמאייר שחר דוד שפילמן, תיפתח ביום שני ה-6/3/17 בשעה 17:00 ותוצג ברחבי קניון G כפר סבא עד לתאריך ה-21/3/17. התערוכה פתוחה לקהל הרחב והכניסה חינם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל איור - 300 שקלים. האיור של שי מיקה יפרח/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"שוויון בשבילי הוא בחירה חופשית". האיור של ברנדס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התערוכה פתוחה לקהל הרחב. האיור של אסתי זקהיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully