וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהנייר משנה צורה ומתחפש לחומר אחר

20.3.2017 / 0:03

65 אמנים התבקשו למתוח ולהרחיב את תכונותיו והתוצאה תוצג בתערוכה "מצבי קיצון" במוזיאון ארץ ישראל. יקותיאלי הגיעה לאולפן וואלה! NEWS כדי לספר על התערוכה החדשה ועל יצירתה

צילום מסך

הנייר הוא חומר זמין ויומיומי אך גם מורכב ומגוון. 65 אמנים התבקשו למתוח ולהרחיב את תכונותיו והתוצאה תוצג בתערוכה "מצבי קיצון" במוזיאון ארץ ישראל. האמנית נועה יקותיאלי היא אחת האמניות המשתתפות בתערוכה. יקותיאלי הגיעה לאולפן וואלה! NEWS כדי לספר כיצד היא עובדת עם חומר הגלם, במה שונה התגובה שהיא מקבלת מקהל ישראלי לבין קהל אמריקאי והאם יצירתה היא יצירה פוליטית.

תערוכת "מצבי קיצון - נייר ישראלי" מבקשת למקד את תשומת הלב בנייר כחומר בעל תכונות מגוונות ומורכבות, הניתנות ליישום ולפיתוח בדרכים יצירתיות רבות. התערוכה מציגה עבודות שהנייר מהווה בהן חומר מרכזי, והן מתייחסות אליו כחומר גלם ולא כמצע, דהיינו כאבן בנייה של היצירה ולא כמשטח עליו היא נעשית.

תכונותיו הייחודיות של הנייר נחקרו על-ידי 65 יוצרים המציגים בתערוכה זו, שהשכילו להביא אותו למצבי קיצון מפתיעים. בעבודות ניתן לראות ביטויים חומריים וצורניים מנוגדים וסותרים של הנייר: רכות וקושי, שקיפות ואטימות, עדינות וגסות, גמישות ונוקשות, סטטיות ותנועה. התערוכה פורשת קשת רחבה מאוד של שפות אמנותיות, הנובעות מנקודות המבט השונות של היוצרים הפועלים בשדות שונים של עולם האמנות והעיצוב: אמנים פלסטיים, מעצבי מוצר, מעצבים גראפיים, מעצבי טקסטיל, אדריכלים, צורפים ואמני נייר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully