וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'רד גיר יגיע לארץ לבכורת "נורמן" של יוסף סידר

1.3.2017 / 15:50

הכוכב ההוליוודי, שהופיע כזכור ב"קצין וג'נטלמן" ו"אשה יפה", יכבד את הפרמיירה הירושלמית של "נורמן", סרטו החדש והאקטואלי להחריד של יוסף סידר על שחיתות פוליטית

אימג'בנק GettyImages

אבק כוכבים: ריצ'רד גיר, מבכירי הכוכבים ההוליוודיים בדורנו, יגיע לארץ בשבוע הבא לבכורת "נורמן", סרטו של יוסף סידר בו הוא משתתף בתפקיד הראשי.

בסרט האקטואלי להחריד, מגלם גיר את דמותו של מאכער ניו יורקי המתחבר לפוליטיקאי, בגילומו של ליאור אשכנזי, שהופך לראש ממשלת ישראל, והקשר המושחת והמשחית ביניהם מזכיר לא מעט פרשיות מן הכותרות בחודשים האחרונים.

בצד גיר ואשכנזי משתתף בסרט צוות שחקנים ישראלי-אמריקאי-בריטי-צרפתי מפואר, ובו גם סטיב בושמי, דן סטיבנס, מייקל שין, טלי שרון, דבל'ה גליקמן, שרלוט גנסבורג, נטע ריסקין ורבים אחרים.

הפרמיירה של הסרט תתקיים ביום רביעי הבא, שמונה במרץ, בסינמטק ירושלים, והוא יעלה ברחבי הארץ יום למחרת.

גיר, כזכור, כיכב בין השאר ב"ימים ברקיע", "קצין וג'נטלמן", "אשה יפה" ובעוד שלל להיטים וקלאסיקות. הוא משתף כאן פעולה לראשונה עם סידר, מבכירי הבמאים המקומיים, שהיה בעברו מועמד לאוסקר הן על "בופור" והן על "הערת שוליים".

גיר, אגב, כיכב השנה גם בסרט של במאי ישראלי אחר, "ארוחת הערב" של אורן מוברמן, שהוצג לא מכבר בפסטיבל ברלין. מיד לאחר הבכורה שלו, ניצל השחקן את מסיבת העיתונאים החגיגית כדי לתקוף בצורה חריפה את דונלד טראמפ, ומעניין אם יעשה זאת גם בארץ.

את "נורמן" הפיקה חברת תדמור, של היזם ואיש העסקים גדעון תדמור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully