וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאדיחת האוסקר: רואי החשבון שאחראים למחדל לא יעבדו יותר עם הטקס

1.3.2017 / 23:06

כפי שהיה ניתן לצפות, רואי החשבון שפיזור הדעת שלהם החל את הפאשלה המביכה בתולדות האוסקר, לא יהיו שותפים יותר לחגיגה הנוצצת של האקדמיה האמריקאית לקולנוע

אימג'בנק GettyImages

מחיר הטעות: שלושה ימים לאחר פאדיחת-העל בטקס האוסקר, מתפרסם הערב (רביעי) כי בריאן קולינן ומרתה רואיז, שני רואי החשבון שהיו אחראים לחלוקת המעטפות ובהן שמות הזוכים, לא ייקחו יותר חלק באירוע השיא של תעשיית הקולנוע.

באשר ל-Pwc, החברה בה הם עובדים, האחראית למנהל התקין של ההצבעות והכרזת הזכיות בטקס, האקדמיה האמריקאית לקולנוע הודיעה כי היא עדיין בוחנת את המשך שיתוף הפעולה עמה.

כזכור, לפני יומיים התפרסם כי הסיבה לתקרית המביכה, במהלכה הכריזו על "לה לה לנד" כזוכה בפרס הסרט אף שלמעשה מדובר היה ב"אור ירח", היתה הסחת דעת של קולינן. רואה החשבון המנוסה, מתברר, היה עסוק בלצלם את אמה סטון ולהעלות תמונה שלה לטוויטר ,ובפיזור דעת מוחלט מסר מעטפה לא נכונה למגישי הפרס החשוב מכולם, וורן בייטי ופיי דאנאוויי.

היום פרסמה התקשורת האמריקאית סט תמונות מרשיעות, הממחישות עד כמה היה קולינן עסוק בצילומיו ובציוציו ולכן לא שם לב לטעות הרת הגורל שלו. אין ספק שהלקח ברור וכדאי לכולנו לאמץ אותו ולא להניח לסמארטפונים לבלבל אותנו ברגעים בהם נדרש ריכוז מקסימלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully