וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אוויר קדוש" יתחרה בפסטיבל טרייבקה

2.3.2017 / 22:20

סרטו הראשון של שאדי סרור, קומדיה על שלוש הדתות המתרחשת בנצרת, יתמודד במסגרת התחרות הבינלאומית של הפסטיבל הניו יורקי הנחשב

פריחת הקולנוע הישראלי דובר הערבית ממשיכה: פסטיבל טרייבקה שבניו יורק פרסם היום את התוכנית שלו, והתברר כי "אוויר קדוש" של שאדי סרור יתמודד במסגרת התחרות הבינלאומית שלו, ובכך ימשיך את ההצלחה הקולנועית והעולמית של "ג'נקשן 48", "סופת חול", "לא פה, לא שם" ו"עניינים אישיים".

הסרט עוסק בערבי-נוצרי, תושב נצרת, מובטל טרי ואב עתידי, שבעקבות מפגש כומר מן הוותיקן עולה על רעיון: לשווק לתיירים בקבוק אוויר קדוש, ומכאן והלאה מתפתחת לה קומדיה על שלוש הדתות ומה שביניהן.

בסרט מככב סרור עצמו, שבשנה שעברה השתתף בסרט הקצר המועמד לאוסקר "אווה מריה". עוד משתתפים בו לטיסיה איידו המוכרת לנו מ"פאודה", וכן שמוליק קלדרון, תומר רוסו, יוסוף אבו ורדה ורבים אחרים.






.

אוויר קדוש. ליאור מזרחי,
צוחקים על כל הדתות. מתוך "אוויר קדוש"/ליאור מזרחי

פסטיבל טרייבקה הוא מן האירועים החשובים בעולם קולנוע האינדי האמריקאי, והוא מחייך בשנים האחרונות לקולנוע הישראלי, בעיקר זה הדובר ערבית: בשנה שעברה, כזכור, "ג'נקשן 48" ניצח את התחרות הבינלאומית שלו.

הפסטיבל יתקיים בניו יורק בין ה-19 באפריל לסוף אותו חודש. טרם ברור מתי נזכה לראות את "אוויר קדוש" בארץ, אך סביר להניח שזה יקרה לקראת הקיץ הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully