וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב "מופע שנות ה-70" חשוד באונס שלוש נשים

4.3.2017 / 14:54

דני מסטרסון, שגילם את דמותו של "הייד" בסדרה, חשוד באונס שלוש נשים בתחילת שנות ה-2000. השחקן מכחיש וטוען כי השחקנית ליה רימיני שכנעה את הנשים להתלונן נגדו כדי להתנגח בכת הסיינטולוגיה אליה הוא משתייך

השחקן דני מסטרסון חשוד באונס. AP
"התקיפות הושתקו". מסטרסון/AP

השחקן דני מסטרסון, שגילם במשך שמונה עונות את דמותו של סטיבן הייד בסדרה "מופע שנות ה-70", נחקר בחשד באונס של שלוש נשים. משטרת לוס אנג'לס פרסמה (שבת) הודעה, שלפיה היא פתחה בחקירה בנוגע לתקיפות המיניות שאירעו לכאורה בתחילת שנות ה-2000.

דבר התקיפות המיניות פורסם לראשונה על ידי עיתונאי המנהל אתר נגד כת הסיינטולוגיה, אלה משתייך מסטרסון. לפי עדות שלוש הנשים, שאף הן השתייכו בעבר לכת, התקיפות הושתקו על ידי הכת ולטענתן נדרשו שלא להתלונן במשטרה. השחקן הכחיש את החשדות נגדו וטען כי השחקנית ליה רימיני, שהייתה חברה אף היא בכת בעבר, שכנעה את הנשים להאשים אותו לשווא. רימיני כאמור עזבה לפני כמה שנים את הכת ומאז היא מדברת חופשי על הצדדים השליליים שלה.

"אחרי שקוראים את הבלוג האנטי-סיינטולוגי שפרסם את הסיפור הזה, ברור שההאשמות השקריות האלה צצו רק לאחר שהמתלוננות פגשו את רימיני. ברור לגמרי שהתלונות נועדו לקדם את תכנית הטלוויזיה של רימיני, שנועדה להכפיש את הכנסייה הסיינטולוגית", מסר השחקן. הכת, שאליה משתייך השחקן, טרם הגיבה להאשמות.

השחקנית ליה רימיני. AP
"מקדמת את התכנית שלה". רימיני/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully