וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר ג'רי לי לואיס: "בתי סיממה אותי וכלאה אותי בבית"

5.3.2017 / 11:54

אגדת הרוק הגיש תביעה נגד בתו פיבי, בה טען כי אילצה אותו לצאת לסיבובי הופעות מפרכים וכשלא היה בדרכים - כלאה אותו בבית בתנאים רעים שחייבו אותו לחבוש מסיכת חמצן

ג'רי לי לואיס. AP
"ניתוחים פלסטיים מהכסף שלי". לואיס/AP

הזמר והפסנתרן האמריקאי האגדי ג'רי לי לואיס תובע את בתו בטענה שהתעללה בו במשך שנים – כך דווח באתר הרכילות האמריקאי TMZ. במסמכים שהגיש הזמר בן ה-81 לבית המשפט, טוען ג'רי לי לואיס כי בתו פיבי סיממה אותו במשך שנים על ידי "קוקטייל קטלני של תרופות פסיכיאטריות" כדי שתוכל לשלוט בו, וכן בודדה אותו מהחברה כשכפתה עליו לגור בבית מעופש.

לטענת הזמר, בתו פיבי ניצלה אותו בזמן שניהלה את הקריירה שלו בין השנים 2000 ל-2012, ובין השאר גם השתלטה על ההון הרב שלו ביחד עם בעלה, יחזקאל לופטין. לפי המסמכים המשפטיים שהוגשו לבית המשפט, פיבי אילצה את אביה לצאת לסיבובי הופעות מפרכים למרות בריאותו הלקויה וכשלא היה בדרכים, הוא הוחזק כלוא בבית בתנאים כה רעים עד כדי כך שנאלץ לחבוש מסיכת חמצן.

בתחילת השבוע הגיש לואיס תביעה נגד בעלה של בתו פיבי בטענה שגנב 5 מיליון דולר מכספו וקנה איתם מכוניות יוקרה, בתים וניתוחים פלסטיים. כעת הוסיף לואיס את בתו כנתבעת נוספת. לואיס דורש לקבל את כספו בחזרה ושהזוג יחדל מלעשות שימוש בשמו כדי לעשות רווחים.

ג'רי לי לואיס הוא אחד מחלוצי הרוק האמריקאי. להיטיו הרבים הפכו לקלאסיקות רוק ובשנת 1989 הוענק לו כוכב בשדרת הכוכבים של הוליווד. בשנת 2005 קיבל פרס גראמי על מפעל חייו. בצעירותו נודע לואיס גם בזכות הופעותיו הפרועות וסגנונו הייחודי בנגינת פסנתר. פעם אחת הוא אף הצית את הפסנתר באש בסוף הופעתו.

ג'רי לי לואיס. AP
בזמנים טובים יותר. לואיס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully