וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחווה לגשש החיוור, תיסלם בהופעה ועוד בפסטיבל ימי זמר בחולון 2017

7.3.2017 / 6:00

פסטיבל ימי זמר בחולון יתקיים בחול המועד פסח זו השנה ה-22, והפעם עם מחוות לגשש החיוור ונחום היימן, והופעות של תיסלם, ברי סחרוף ושי צברי, שרי ועוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחווה לגשש החיוור/מערכת וואלה!, צילום מסך

פסטיבל "ימי זמר" של תיאטרון חולון יתקיים זו השנה ה-22, בחוה"מ פסח בתאריכים 15-12 באפריל 2017, עם מחוות לגשש החיוור, נחום היימן, שירי ילדות אהובים, והופעות של תיסלם, שרי, ברי סחרוף המארח את שי צברי ועוד. בין משתתפי הפסטיבל: מיקי קם, טוביה צפיר, ניצה שאול, אורי בנאי, בועז בנאי, זמרי האופרה הישראלית, נתן דטנר, שלומית אהרון, ששי קשת, קרן הדר, משה ועומר דץ, סי היימן, תיסלם, ברי סחרוף, שי צברי, שרי, דן שפירא, רוני וייס, נתן סלור, נעה ארגוב, גבי ארגוב ועוד.

כבכל שנה גם השנה אנחנו מתמקדים בסוגי סגנונות של הזמר העברי", אומרת המנהלת האמנותית נעמי אטיאס, "החל משירי ארץ ישראל חדשים וישנים ועד לרוק, מזרח ומערב, שילובים של חדש וישן בביצועים מיוחדים ומפגשים מרתקים בין זמרים. התוכנית מאירה את אוצרות הזמר העברי בתקופות שונות- ומעידה על כך שהן כשמדובר בנכסי צאן ברזל לזמן אין משמעות. השנה בחר הפסטיבל להקדיש מחוות לשניים מחתני פרס ישראל, השונים זה מזה אך שהפכו לחלק בלתי נפרד מהתרבות וההווייה הישראליים: נחום היימן והגשש החיוור".

לפרטים נוספים ורכישת כרטיסים לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully