וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ מהליכוד זועם: "שני לועגת ומזלזלת במוגבלות של אביחי"

7.3.2017 / 10:20

בפוסט שהעלה לעמוד הפייסבוק שלו, תוקף חבר הכנסת דודי אמסלם את דיירת "האח הגדול", לאחר ש"השפילה", כדבריו, את אביחי. "אני מצפה משני להתנצל בפני אביחי, הדיירים וצופי התוכנית"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמיד ידענו שהיא תגיע רחוק. שני גולדשטיין/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברי כנסת בישראל הם, כידוע, אנשים עסוקים במיוחד. בין שקידה על חקיקה חדשה לדיונים בוועדות והצבעות במליאה, הם מספיקים גם להתעדכן בדברים החשובים על סדר היום ולהביע דעה. קחו לדוגמה את ח"כ דוד אמסלם מהליכוד, שמצא אמש (שני) זמן להעלות לידיעת הציבור רגע מקומם (!) שהתרחש בתוכנית ריאליטי, ולא סתם, אלא כזה ששודר בערוץ 26, המוקדש לשידור מרתוני של המתרחש בבית "האח הגדול".

"נא להתנהג בהתאם", פתח אמסלם את פוסט הפייסבוק שלו ברפרנס חתרני. "מי שמכיר אותי יודע שאינני יכול להישאר אדיש להתנהגות מבישה ובזויה כלפי בעלי מוגבלויות". דבריו של אמסלם באו בתגובה לרגע שבו העירה אחת הדיירות, שני גולדשטיין, לחיים שועי על כך שבחר להפקיד את עיצוב שיערו בידיו של אביחי אוחנה, הסובל מלקות בראייה.

"לתדהמתי, ראיתי איך שני, אחת מהמתמודדות בתכנית הריאליטי 'האח הגדול', לועגת ומזלזלת למוגבלותו של אביחי, ואומרת למועמד אחר בתכנית: 'אל תגיד לי שאתה נותן לעיוור לספר אותך' ופשוט נותרתי המום", כתב אמסלם. "אמירות כאלו, מיותרות, משפילות ובעיקר פוגעות בכולנו. זה פשע!
במיוחד לאור העובדה שהתכנית הזו משודרת בפריים טיים מול כל המדינה. אני שואל אותנו כחברה איפה הגבולות המוסריים שלנו? עד כמה נבזה את עצמנו ואת ערכינו בשם הרייטינג".

בהמשך דבריו כתב אמסלם כי הוא מצפה ששני (שאינה יכולה כמובן לקרוא את הפוסט) תתנצל בפני אביחי, הדיירים האחרים ובפני הצופים. כמו כן ביקש מהפקת התוכנית להעמיד את הדיירת על טעותה ולהשאיר "זכרונות טובים", כהגדרתו, מהעונה האחרונה של התוכנית (שתעבור בעונה הבאה לזכיינית "רשת").

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

"מדברת בזלזול"

גם אחותו של אביחי, חני, פרסמה פוסט בפייסבוק שבו נחלצה לעזרת אחיה ותקפה את שני: "בואי תגידי לי שני, מה אני אמורה להרגיש שאת מדברת כך על אחי? אולי שאני לא מספיק טובה שיש דברים שאני לא יכולה לעשות? וזה לא רק אני כי כמוני וכמו אחי יש עוד הרבה לצערי הרב, ויש גם במצב הרבה יותר גרוע. כשאת אומרת דבר כזה את מדברת בזלזול כלפי עוד הרבה בעלי מוגבלויות. אני לא מבקשת שירחמו עלי או על אחי, כי אנחנו שווים כמו כל אדם רגיל ולהערכתי אחי הוכיח זאת יפה מאד באח הגדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully