וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי לוי מאוכזב מגלגלצ: "שיעלו למוניות ויראו אילו שירים אוהבים"

12.3.2017 / 0:20

הקשר עם אייל גולן, שיתוף הפעולה המפתיע עם ארקדי דוכין, הצילומים ל"מחוברים" והתכנית לכבוש את קיסריה בקיץ. איתי לוי הגיע לאולפן וואלה! NEWS לריאיון ושיר

ראובן קסטרו

לא רק בחיפה – לאיתי לוי יש לא מעט סיבות למסיבה: מיליוני צפיות, אלבום שלישי בדרך, השתתפות ב"מחוברים" ואפילו הכרזה רשמית על הופעה ראשונה בקיסריה בקיץ הקרוב. כל אלו ועוד הם הזדמנות נהדרת להזמין את הזמר לאולפן וואלה! NEWS לריאיון קצר ולביצוע מרגש לשיר "היי, את". "באלבום החדש אני נמצא במקום אחר, יותר בוגר. בחירת השירים השתנתה, גם בחירת הטקסטים. ואני אפילו נוגע בסגנונות טיפה שונים", הוא מספר.

יש שיתופי פעולה מעניינים באלבום הזה?

"יש את שיתופי הפעולה שנעשים ממש ברגע האחרון. למשל, נפגשתי באחרונה עם המוזיקאי האדיר ארקדי דוכין, שאנחנו גם משתתפים באותה עונה ב'מחוברים'. אנחנו מגיעים משני סגנונות קיצוניים אבל אנשים לא יודעים שהוא דמות דומיננטית בזמר המזרחי הים תיכוני. הוא כתב להיטים אדירים "אלוהי", "רוח ים", "ואני קורא לך".

אתה חתום בלייבל של אייל גולן. יוצא לך לעבוד איתו? הוא מנטור עבורך?

"אני עושה את המוזיקה שלי, הוא את המוזיקה שלו. הוא דמות מאוד חזקה ומשפיעה במוזיקה ובחיים שלי. מנטור זו מילה גדולה. יש לו את החיים שלו ואת העשייה שלו. הוא איש מאוד עסוק. לפעמים אני מתייעץ איתו, משמיע לו שירים, ולפעמים גם הוא משמיע לי שירים שלו".

לא הלחיצה אותך החשיפה בתכנית "מחוברים" שאליה אתה מצטלם בימים אלו?

"בשנים האחרונות כולנו חשופים. יש דברים שאי אפשר לסנן אותם"

מה המעריצים יגלו עליך?

"הם יגלו שאפשר לצאת מתוך המעגל הקשה שעטף אותי בשנים הראשונות לחיי. אפשר להצליח, מי שמאמין יכול להגיע רחוק רק בעבודה קשה".

איתי לוי. ראובן קסטרו
"לגלגלצ יש יכולת להפוך עולמות של אנשים". לוי/ראובן קסטרו

דוד ד'אור כתב פוסט זועם על גלגלצ כי שירו לא הוכנס לפלייליסט. השרה מירי רגב גיבתה אותו. אתה יכול להזדהות איתו?

"זה עצוב מאוד. דוד ד'אור הוא זמר ענק שפועל כבר 20 שנה, ואם לו זה מפריע, אז אדרבא ואדרבא לזמרים כמוני בתחילת הדרך. זה עצוב וכואב כי אתה מוציא להיטים, ממלא אולמות, אנשים אוהבים את הדרך שלך, את השירים שלך, ובסופו של דבר מתוך שני אלבומים וארבע שנות עבודה בתעשייה, שיר אחד – שגם הוא לא שלי אלא שיתוף פעולה עם האולטראס – נכנס לפלייליסט. זה מעציב, אבל מצד שני זה מחזק אותי.

לגלגלצ יש יכולת להפוך עולמות של אנשים, לשנות חיים של בני אדם. אני אמנם אדם חזק שמונע על ידי החלומות שלו, אבל יש אנשים חלשים שיכולים להתרסק מזה. צריך להוריד את הווליום של גלגלצ מבחינת המשמעות שלהם. שייצאו החוצה, שיעלו למוניות ויראו אילו שירים עובדים. אנשים עובדים סביב השעון ובסופו של דבר שיר אחד מתוך קריירה שלמה נכנס לפלייליסט. זה כתם על הקריירה. עם זאת, למרות הכול יש להם זכות גדולה במוזיקה הישראלית".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
seperator

צפו בביצוע לשיר "היי את" ובריאיון המלא, שבו איתי לוי גם עונה על השאלון המקוצר שלנו

איתי לוי. ראובן קסטרו
"אפשר לצאת מתוך המעגל הקשה". לוי/ראובן קסטרו
  • עוד באותו נושא:
  • איתי לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully