וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה ברגר על סערת גלגלצ: "אני מאלה שלא מקטרים"

8.3.2017 / 14:15

אתר וואלה! NEWS חגג הבוקר (רביעי) את יום האישה הבינלאומי במשדר מיוחד שבו התארחה בין השאר המוזיקאית דנה ברגר שסיפרה על גיוס הכספים לאלבום החדש ושרה בבכורה את הסינגל החדש. צפו

צילום מסך

אתר וואלה! NEWS חגג הבוקר (רביעי) את יום האישה הבינלאומי במשדר מיוחד שכולו גירל פאוור. במשדר בהנחיית מירב מילר ומיכל רשף התארחה בין השאר המוזיקאית דנה ברגר, אשר הגיעה לספר על האלבום העשירי והחדש שעבור הוצאתו לאור היא מגייסת כסף באתר גיוס ההמונים "הדסטארט". "זו חוויה מדהימה ומרגשת ואתמול עברנו את היעד", היא אומרת בהתרגשות. "החיבוק שאני מקבלת הוא עצום. אתה יכול לשמור באופן הזה על זכויות היוצרים שלך ואתה הופך להיות זמר עצמאי. אתה לא צריך תאגידים שייקחו ממך נתח".

בהתייחסה לסערת הזמרים כגון ארקדי דוכין ודוד ד'אור שזועמים על הדרתם מהפלייליסט של גלגלצ, אמרה ברגר: "אני מאלה שלא מקטרים. מודה על העשייה שלי, מודה על הקהל שלי, כל היתר זה צ'ופר". ברגר ביצעה בבכורה באולפן וואלה! NEWS את הסינגל החדש "נגן" מאלבומה שבדרך.

seperator

מה שהחל בשנת 1908 כשביתה של פועלות אמריקאיות אשר סיפקה השראה לנשים סוציאליסטיות מדנמרק, הפך במשך השנים ליום שבו העולם מציב את האישה במקום הראוי לה - במרכז. נשים היו מאז ומתמיד הכוח המניע את החברה האנושית, ויום האישה הבינלאומי הוא יום שבו העולם מעלה את המודעות באשר לאפליית נשים וזכויותיהן החברתיות והפוליטיות. כיום במדינות רבות בעולם נשים הן שוות זכויות לגברים, אבל הקיפוח, הדיכוי והאפליה הם עדיין מנת חלקן. האנושות התקדמה במאה השנים האחרונות מבחינה זו, אבל הדרך לשוויון מלא ולעולם שמובל גם על ידי נשים ולא רק על ידי גברים, היא עדיין ארוכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully