וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גילה גולדשטיין הייתה גם זונה, אבל בעיקר זמרת ואמנית"

9.3.2017 / 14:44

אלון ויינשטוק, במאי הסרט "זה גילה, זה אני" שיוצג בשבוע קולנוע נשים בסינמטק ת"א, מספר בריאיון באולפן וואלה! NEWS את סיפורה של הטרנסג'נדרית הראשונה בישראל שהלכה לעולמה לפני כחודש: "הוקפה באהבה לפני מותה"

צילום מסך

שבוע קולנוע נשים של פסטיבל הקולנוע הגאה ייפתח היום (חמישי) בהקרנה חגיגית לזכרה של אחת הנשים המשפיעות ביותר על קהילת הלהט"ב בישראל, גילה גולדשטיין, שהלכה לעולמה לפני כחודש. הסרט התיעודי על חייה, "זה גילה, זה אני" בבימויו של אלון ויינשטוק, הפך לאירוע בפסטיבל ומאז בכורתו בשנת 2010, הוקרן מדי שנה בפסטיבל ורבים הגיעו לצפות בסיפור חייה של הטרנסג'נדרית הראשונה בישראל ומי שהשפיעה יותר מכל על קהילת הלהט"ב בישראל. במאי הסרט אלון ויינשטוק הגיע לאולפן וואלה! NEWS כדי לספר על 14 השנים שבמהלכן עקב עם מצלמתו אחר גולדשטיין, וכן על יחסיו עמה.

זאת שנה שלישית ברציפות שפסטיבל הקולנוע הגאה מקיים במהלך חודש מרץ שבוע קולנוע נשים בסינמטק תל אביב. האירוע מתקיים במקביל ליום האישה הבינלאומי. במסגרת השבוע תוצג מיטב היצירה הבינלאומית מהפסטיבל החולף וגם הקרנת טרום בכורה לסרט שיוקרן בפסטיבל הקרוב המתקיים ביוני הקרוב. הסרטים שיוקרנו יעסקו בנושאים שונים ביניהן ביסקסואליות, פאנסקסואליות, טרנסג'נדריות ולסביות.

אלון ויינשטוק במאי הסרט על גילה גולדשטיין. צילום מסך
"הייתה מוקפת באהבה". גולדשטיין/צילום מסך
seperator

שבוע קולנוע נשים ייערך בין 9-14 במרץ בסינמטק תל אביב

הקרנת בכורה לשיר גנוז של גילה גולדשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully