וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריצ'רד גיר: "אני לא שותה שמפניה ולא מעשן סיגרים"

9.3.2017 / 14:44

הכוכב ההוליוודי דיבר במסיבת עיתונאים חגיגית בירושלים לרגל צאת הסרט "נורמן" בכיכובו. בדבריו התייחס לקשר שלו עם המפיק ארנון מילצ'ן, ששמו נקשר ב"פרשת 1000" שבה מעורב גם ראש הממשלה נתניהו, "הקשר בינינו היה רופף למדי

צילום: רוני כנפו | עריכה: שניר דבוש
ריצ'רד גיר במסיבת עיתונאים לרגל יציאת הסרט נורמן. רפי דלויה
ריצ'רד גיר במסיבת העיתונאים של "נורמן" בירושלים/רפי דלויה

לרגל עלייתו היום (חמישי) לאקרנים של "נורמן", סרטו החדש של יוסף סידר, התכנסו היום בירושלים למסיבת עיתונאים חגיגית הבמאי שלו יחד עם שני כוכביו – ריצ'רד גיר וליאור אשכנזי. בסרט האקטואלי להפליא מגלם אשכנזי את מיכה אשל, פוליטיקאי ישראלי שעולה לגדולה וגיר את נורמן אופנהיימר, מאכער יהודי ניו יורק שמפתח איתו קשר מושחת ומשחית.

גיר סיפר כי נפגש אמש עם ארגון נשים עושות שלום. "אני לא מתעניין בפוליטיקה - אני מתעניין בבני אדם. הנשים הללו פועלות כדי ליצור גשרים בין בני אדם. אני בא מארץ שיש בה חרדה וכאוס ברגעים הללו. כולנו מבולבלים. הדבר הטוב שיצא הוא תנועת הנשים. זה לא תנועה של כעס. זו תנועה של אפשרויות ושל מחויבות. אני מקווה שזה יעורר המשכיות. שהתנועה הזו תלך ותגדל ותהיה כל כך גדולה שאי אפשר יהיה להתעלם ממנה. לכן כל כך שמחתי לפגוש אותן".

ריצ'רד גיר. רפי דלויה,
הספיק גם לשוחח על שלום. ריצ'רד גיר/רפי דלויה

סידר נשאל על האקטואליות של הסרט, העוסק בפרשות שחיתות בישראל. "הרחקתי את עצמי ככל שיכולתי מכל סיפור אקטואלי מסוים", הסביר סידר. "כל מי שבקיא בקשר בין פוליטיקה ישראלית והיהדות האמריקאית יודע שיש בהן הרבה דמויות כמו כאלה בסרט. על כל פוליטיקאי ישראלי יש מאה מאכערים שנתנו לו פעם משהו בתקווה להיכנס למעגל שלו ואולי ליהנות יום אחד מן הכוח שלו".

גיר נשאל אם הוא מודע לכך שארנון מילצ'ן, מפיק "אשה יפה" בכיכובו, מעורב בחקירות נתניהו. "אני לא חי תחת סלע", ענה הכוכב ההוליוודי וצחק. "עבדתי עם מילצ'ן רק על שני סרטים ושניהם היו מזמן, ובשני המקרים הקשר בינינו היה רופף למדי. אני לא זוכר שהוא אי פעם בא לצילומים. הוא אדם מקסים, אני יודע מעט מאוד על הסיפורים סביבו כרגע. אני לא שותה שמפניה ואני לא מעשן סיגרים"

סידר נשאל אם יש לאפשר ליהודים כמו זה המככב בסרטו להצביע לבחירות בישראל. "זה יהיה סוף הדמוקרטיה פה. בשביל להצביע כאן, צריך לחיות פה".

לגבי הליהוק של גיר אמר סידר: "לא צריך להיות יהודי כדי לגלם יהודי. להפך. זה היה אתגר מעניין, כי כל כך הרבה דברים שמאפיינים את נורמן הם הפוכים מהפרסונה הקולנועית של ריצ'רד גיר ומהדמויות ההוליוודיות שאנחנו רגילים לראות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully