וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי הכס: נחשף טיזר ראשון לעונה החדשה

9.3.2017 / 22:50

אחרי חודשים של ניחושים וספקולציות, חשפה הערב רשת HBO את המועד הרשמי לעליית העונה השביעית של סדרת הפנטזיה המצליחה. בנוסף לתאריך עליית העונה, נחשף גם טיזר טריילר ראשון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המלחמה הגדולה בפתח: העונה השביעית של "משחקי הכס" תעלה ביולי. בנוסף לתאריך עליית העונה, נחשף גם טיזר טריילר ראשון, ונטול חומרים חדשים בשלב זה. כל שקיבלנו הוא חיבור של משפטים דרמטיים מהעונות הקודמות, על רקע דגמים של סמלי בית טארגאריין, סטארק ולאניסטר. בסיום ההצצה מתכנסים כל הדגמים לעין כחולה של מהלך לבן, כסמל למלחמה הגדולה שעומדת להתרחש בין צבא המתים לבין החיים

אחרי חודשים של ניחושים וספקולציות, חשפה הערב רשת HBO את המועד הרשמי לעליית העונה השביעית של סדרת הפנטזיה המצליחה. במהלך אירוע מיוחד בפייסבוק, בו נתבקשו הגולשים לכתוב את המילה "דראקאריס" כדי להפעיל להביורי ענק שהמסו גוש קרח עצום (רמז לקרב הגדול בין קרי ואש), נחשף לבסוף כי הפרק הראשון ישודר ב-16 ביולי.

כזכור, העונה השביעית והשמינית של "משחקי הכס", שיהיו האחרונות של הסדרה, יהיו מקוצרות יותר. העונה השביעית תכלול שבעה פרקים, בעוד זו שאחריה תכלול שמונה. דחיית עליית העונה ליולי במקום באפריל (משבצת השידור המסורתית של הסדרה) נבע מהצורך לצלם בחודשי החורף, שכן העונה הקרובה תתרחש בשיאו של החורף הקשה בווינטרפל.

גם העונה הקרובה תהיה נטולת כל חיבור לסדרת ספרי "שיר של אש ושל קרח", שעדיין ממתינה לסופר ג'ורג' ר. ר. מרטין, שמתעכב עם פרסום הספר השישי.

העונה השביעית של "משחקי הכס" תשודר בארץ ב-HOT HBO וב-HOT VOD. במקביל היא תשודר גם בערוץ yes Oh ובyesVOD.

  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully