וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הושבנו חמישה אנשים לצפות לראשונה ב"הנסיכה הקסומה" במלואו. כך הם הגיבו

13.3.2017 / 0:00

תאמינו או לא, אבל מתברר שיש לא מעט ישראלים וישראליות שמעולם לא ראו את "הנסיכה הקסומה". הושבנו חמישה מהם לצפות יחד בסרט במלואו לראשונה, ואלה היו התגובות שלהם

עריכה: נועה לוי

(צילום: דייב שחר; עריכה: נועה לוי)

השנה חוגג העולם 30 שנה לצאת "הנסיכה הקסומה", מסרטי הפולחן הגדולים אי פעם. בשלושת העשורים שעברו מאז עלייתו לאקרנים, הוא הוקרן אינספור פעמים בשלל מסגרות וקשה היה להתחמק ממנו, אך מתברר שלא מעט בכל זאת הצליחו לעשות זאת, אפילו בישראל, בה הפנטזיה הזו פופולרית במיוחד.

לרגל הפסטיבל הפורימי סביב הסרט שהתקיים בסינמטק תל אביב בימים האחרונים, החלטנו לעשות ניסוי: כתבנו פוסט בפייסבוק ובו שאלנו "מי מעולם לא צפה ב'הנסיכה הקסומה' והיה רוצה לעשות זאת"? מאות פנו אלינו, ומתוכם חמישה, כולם בשנות העשרים או השלושים לחייהם, הגיעו בסופו של דבר להקרנה חגיגית שאירגנו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא צפיתם? לא ייתכן!" מתוך "הנסיכה הקסומה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

תוך כדי לעיסת ופלים בטעם לימון ובמבה, החמישה השלימו יחדיו את החסר, צפו ב"הנסיכה הקסומה" במלואו לראשונה ובסופו של דבר חלקו עמנו את ההתרשמות שלהם: האפ הסרט עומד במבחן הזמן והציפיות? איך האפקטים שלו נראים היום? האם הסקסיזם שבו היה עובר לו יצא ב-2017? והאם די בצפייה אחת בו כדי לדעת בעל פה את המשפט הכי מפורסם שלו?

"הנסיכה הקסומה" זמין לצפייה ב-yesVOD וישודר ב-yes5 בשני 27 במרץ ב-19:00.

ואיזה חור בהשכלה הקולנועית יש לכם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully