וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכל ינאי מתחתנת

6.11.2002 / 11:03

ובא לציון גואל. מלכת הילדודס לשעבר ומנחת תוכנית החתונות בהווה נענתה להצעתו של חברה עופר רסלס, איל נדל"ן ניו יורקי מישראל

בשעה טובה ובמזל טוב, מיכל ינאי מתחתנת. "מעריב" מפרסם היום כי מלכת הילדודס לשעבר ומנחת תוכנית החתונות הנהדרת "מזל טוב", נענתה להצעתו המפתה של מר עופר רסלס, חברה מזה שלושה חודשים, איל נדל"ן ניו יורקי וכלי שחבל"ז.

האירוניה הטמונה בעובדה שבראש החץ של השעשועון ניצבת טאלנטית, שסביבה חג מחול שדים תמידי בנוגע ליום חתונתה, תסתיים כנראה בסביבות יוני - או אז מלוחששת להתקיים חתונת המסיבומבה של השנה. יש מצב לספיישל חגיגי של "מזל טוב"? את תגובתו של מיקי גבע, למרבה המזל הטוב, לא הצלחנו להשיג.

השמועות המסתוריות על תהליך מיסודה המתקרב של המיכל ינאי התעוררו כאשר השחקנית פרשה בפתאומיות מחזרות להצגה "פעם בחיים" בתיאטרון הקאמרי. מיכה לבינסון, במאי ההצגה, אמר ל"מעריב" כי "הפרישה של מיכל מהתפקיד לא נוגעת לתפקיד עצמו או להצגה, כי אם לחיים הפרטיים שלה". כעת ניתן בהחלט לשים קצל'ה חיובי לשמועות - ינאי כבר סיפרה לחבריה הטובים על החתונה המתקרבת.

מגיש הצעת הנישואין הזוכה, עופר רסלס, הוא בן 36, גרוש ואב לילדה. מתוקף תפקידו כאיל נדל"ן הוא מתגורר בניו יורק, וסביר להניח שמיכלוש שלנו תצטרף אליו אחרי החתונה. מה יהיה במקרה זה על "מזל טוב"? קשה מאוד לדעת.

מיכל ינאי אמרה "למעריב" בתגובה לידיעות על חתונתה: "אין לי מה להגיד. אני ממש לא מעוניינת לשתף אתכם בחיי הפרטיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully