וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: זמרת מוכרת נעצרה על ידי המשטרה בחולון

הזמרת, אחות של זמרים מוכרים, נעצרה בחשד כי ניסתה למנוע את מעצר חתנה, שהיה מעורב ע"פ החשד באירוע של אלימות במשפחה. מקורב לזמרת: "היא טענה בפניי כי צילמה בטלפון את השוטרים מפעילים כוח מופרז כלפי חתנה. היא נעצרה כי סירבה לבקשת המשטרה למסור להם את הטלפון"

זמרת ידועה נעצרה כי ניסתה למנוע את מעצר בן משפחתה החשוד באלימות. אביב חופי, מערכת וואלה! NEWS
"הזמרת טוענת שבגלל שהיא צילמה את המשטרה מפעילה כוח מופרז לכאורה ומסרבת למסור להם את הטלפון שלה היא מעוכבת לחקירה", אומר לנו מקורב לזמרת ששוחח עמה בעת האירוע/מערכת וואלה! NEWS, אביב חופי

פרסום ראשון: זמרת מוכרת נעצרה על ידי משטרת מרחב איילון בחשד כי ניסתה למנוע את מעצרו של בן משפחתה, שהיה מעורב על פי החשד באירוע של אלימות במשפחה. הזמרת, שהתפרסמה בשנות ה-80, היא בת של זמר מוכר ואחות של מספר זמרים מוכרים.

שוטרי סיור של מרחב אילון של משטרת תל אביב הוזעקו לטפל באירוע של אלימות במשפחה. לטענת המשטרה, השוטרים שהגיעו לזירה בדירה בחולון נתקלו באלימות קשה שהופנתה כלפיהם על ידי הזמרת ובני משפחה נוספים. השוטרים ביקשו לעצור את אחד מבני משפחתה שהוא לטענת המשטרה החשוד המרכזי בעבירה הראשונית. אולם הזמרת ניסתה למנוע את המעצר, ובתגובה החליטו השוטרים לעצור אותה. במהלך המעצר השתמשו השוטרים בכוח. בשעה זו היא נחקרת במטה מרחב אילון ובכוונת המשטרה להביא מחר לבית המשפט בתל אביב.

מקורב לזמרת שוחח עמה בעת התרחשות האירוע, והוא אומר לוואלה! תרבות: "תוך כדי האירוע היא התקשרה אליי כדי לעדכן אותי במה שקורה. לטענתה היא צילמה את השוטרים מפעילים כוח מופרז לכאורה ושלא בצדק כלפי החתן שלה. הם ביקשו ממנה את הטלפון שלה, שבו היא תיעדה אותם. היא לא הסכימה לתת להם את הטלפון. היא טוענת שבגלל שהיא צילמה אותם מפעילים כוח מופרז ומסרבת למסור להם את הטלפון שלה היא מעוכבת לחקירה. גם אחד השוטרים אמר לי בטלפון: מכיוון שהיא לא נותנת לנו את הטלפון שלה היא הולכת למעצר. הוא לא אמר שהיא הפגינה אלימות אלא רק שהיא לא מוכנה למסור את הטלפון שלה ובגלל זה היא תיעצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully