וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחים הידועים של הזמרת שנעצרה: "אנחנו בשוק. על הכשלת שוטר לא עוצרים"

14.3.2017 / 6:25

אחרי מעצרה אמש של הזמרת המוכרת בחשד שניסתה למנוע את מעצר חתנה, החשוד באלימות במשפחה, הגיבו אחיה הגדולים – זמרים ידועים אף הם – בסערת רגשות: "היה מוגזם לעצור את אחותי. זה לא שיבוש חקירה", אמר אחד מהם. אח אחר: "זה רעם ביום בהיר. כולם פה בשוק"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה לא לעניין לעצור את אחותי. אני מקווה שהמשטרה תבין את זה ותשחרר אותה הביתה מיד". הזמרת המוכרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעקבות מעצרה של הזמרת המוכרת על ידי משטרת מרחב איילון, בחשד כי ניסתה למנוע את מעצרו של חתנה, הגיבו אחיה הגדולים - זמרים מוכרים אף הם - בסערת רגשות. על פי החשד היה החתן של הזמרת מעורב באירוע של אלימות במשפחה, כפי שפורסם לראשונה בוואלה! תרבות. "אני חושב שזה היה מוגזם לעצור את אחותי", אמר לנו האח הגדול, "זה לא לעניין, אני מקווה שהמשטרה תבין את זה ותשחרר אותה הביתה מיד. הם אומרים שהיא שיבשה חקירה והכשילה שוטר? זה לא שיבוש. על הכשלה לא עוצרים. עורך הדין שלי מטפל בעניינים".

האח מוסיף פרטים על התקרית בה היתה מעורבת אחותו, עם בתה וחתנה, שניהם חרדים. "היתה עדלאידע. חתנה הגיע קצת בגילופין", הוא טוען, "החרדים אוהבים להישפך בחגיגות שלהם בפורים. כמעט כל החרדים בזמן הזה באים בגילופין הביתה. זה לא מצא חן בעיני אשתו. היא הזמינה משטרה. למה היא הזמינה משטרה, אני לא יודע. אחותי העירה להם, וצילמה את זה. עצרו גם את אחותי וגם את האבא של החתן שלה".

מוקדם יותר אמש, הידיעה על מעצרה של הזמרת תפסה אח אחר, המפורסם במשפחה, בעת מסיבת יום הולדתו. "מי היה מאמין, שבמשפחה שלנו יהיו מעצרים ודברים כאלה?", אמר בתדהמה כששמע לראשונה על התקרית מוואלה! תרבות. "זה נפל עליי כמו רעם ביום בהיר. אני באמצע יום הולדת. כולם פה בשוק עכשיו".

זמרת ידועה נעצרה כי ניסתה למנוע את מעצר בן משפחתה החשוד באלימות. אביב חופי, מערכת וואלה! NEWS
"זה נפל עליי כרעם ביום בהיר", אמר אח אחר של הזמרת המוכרת, שהידיעה על מעצרה תפסה אותו בעת חגיגות יום הולדתו אמש/מערכת וואלה! NEWS, אביב חופי

אתמול פורסם לראשונה בוואלה! תרבות כי שוטרי סיור של מרחב אילון של משטרת תל אביב הוזעקו לטפל באירוע שהוגדר על ידי המשטרה כאלימות במשפחתה של הזמרת, שהתפרסמה בשנות ה-80. הזמרת היא בתו של זמר מוכר ואחות של מספר זמרים מוכרים. לטענת המשטרה, השוטרים שהגיעו לזירה בדירה בחולון נתקלו באלימות קשה שהופנתה כלפיהם על ידי הזמרת ובני משפחה נוספים. השוטרים ביקשו לעצור את אחד מבני משפחתה שנחשב לחשוד המרכזי בעבירה הראשונית. אולם הזמרת ניסתה למנוע את המעצר, ובתגובה החליטו השוטרים לעצור אותה. במהלך המעצר השתמשו השוטרים בכוח. אמש היא נחקרה במטה מרחב אילון ובכוונת המשטרה להביא מחר לבית המשפט בתל אביב.

מקורב לזמרת שוחח עמה בעת התרחשות האירוע, והוא אמר לוואלה! תרבות: "תוך כדי האירוע היא התקשרה אליי כדי לעדכן אותי במה שקורה. לטענתה היא צילמה את השוטרים מפעילים כוח מופרז לכאורה ושלא בצדק כלפי החתן שלה. הם ביקשו ממנה את הטלפון שלה, שבו היא תיעדה אותם. היא לא הסכימה לתת להם את הטלפון. היא טוענת שבגלל שהיא צילמה אותם מפעילים כוח מופרז ומסרבת למסור להם את הטלפון שלה, היא מעוכבת לחקירה. גם אחד השוטרים אמר לי בטלפון: מכיוון שהיא לא נותנת לנו את הטלפון שלה היא הולכת למעצר. הוא לא אמר שהיא הפגינה אלימות אלא רק שהיא לא מוכנה למסור את הטלפון שלה ובגלל זה היא תיעצר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully