וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: עדיף ערוץ 1 מעוד ערב נוראי עם דן ואורנה

15.3.2017 / 0:16

ההדחה הייתה כל כך מפתיעה, שכמעט נרדמנו. ההפקה אשכרה שכרה מסוק בשביל חייזר קטנטן שמחפש למשמש את מעיין. ולמה עדיף לראות ריאיון עם שרה נתניהו בערוץ 20 על פני הסיוט ששמו האח הגדול? כל התשובות בבלוג האח הגדול

צילום מסך

1. יש! ההצבעה נסגרה, נותר לפרק האיום הזה רק עוד כמה דקות. כמובן שאומרים לארז שזה על חודו של קול. אין, זה הכי צמוד שהיה. כן, אפילו יותר מהתחפושת של אורנה. ממש על הקשקש. נו, ברור. יאללה תנו כבר את המודח ושחררו אותי מהסיוט הזה. נו, כמה צפוי. ג'ודי הולכת הביתה. החללית של זיגי מחכה לך להחזיר אותך מאיפה שבאת. היציאה הכי עצובה מהבית: 4 אנשים מחאו כפיים, 3 פקאצות צרחו ומרוב שמעיין נשמה לרווחה, נשר לה חלק מהאף. אפילו ארז וקורין זירזו את ראיון הפרידה תוך כדי שהם מסמנים לנהג מונית שלהם: "שניה, גבר, אנחנו באים".

2. האמת היא שאני לא מסוגל יותר. התכנית הזאת יצאה לי מכל החורים. כבר עברו איזה 30 פרקים ואני יכול לחסוך לכם אותם בשלושה משפטים: כולם שונאים את שני, חמימו נעל, שרון גל ינצח. הלאה. מה עוד אני יכול לכתוב כאן? כמה עוד אני יכול לרדת על הדיירים, אנשים שלא פגשתי בחיים וביחד עם עוד 30 אחוז מתושבי המדינה אני נאלץ לצפות בהם אחרי עריכה מטורפת? אולי שני בכלל נשמה טהורה? אולי ג'ודי היא לא היצור הכי מוזר במדינה? ואולי חמימו הוא בכלל ההוגה והמח מאחורי מובילאיי? מרוב שאני צופה בתכנית הזאת אני כבר לא יודע מה אמת ומה שקר. כי ברצינות, אם ההפקה והעורכים נמצאים באווירת סוף קורס, למה אני אשם ועוד צריך לצפות בזה? ארז טל אומר עוד שבועיים, אבל נאלצתי אתמול לחשמל את עצמי כדי להישאר ער. בחיי, העדפתי לראות את שמעון ריקלין מתחפש למעודדת עם פומפונים ומראיין את פסיכולוגית הילדים שרה נתניהו שהיא - אם לא שמעתם עד עכשיו - פסיכולוגית ילדים, מאשר לראות את דן שר את שיר האביונים. לאיזה שפל הידרדרתי. מבחירה התחלתי לשמוע את החפירות על פרק 3 של גירלז אול אובר אגן.

האח הגדול 14/3/2017. צילום מסך
שיר האביונים? באמת, אחי?/צילום מסך

3. זפזפתי לערוץ 1. מה זה, החזירו את פופוליטיקה? איפה טומי לפיד? האמת שהוא אחלה מתמודד לאח הגדול. טורף את שרון גל בלי פפריקה. ובכן, הדיון הפעם בתכנית: למי החייל ברגע האמת יקשיב, לרב או למפקד? יש מצב שמדובר בדיון שנמשך באולפן מ-93' אבל אף אחד לא אמר להם שנגמר הזמן? מי יודע. משתתפת בפאנל: ג'ודי ניר מוזס. אני הוזה? יכול להיות שהיא קיבלה הסמכה לרבנות או מונתה למח"ט? מה לעזאזל הלך בזמן שהייתי שקוע בננס שמחופש לחייזר ומסתובב בבית בניסיון למשמש את מעיין? אה הנה, יש שם מישהו עם כיפה ומולו 5 משתתפים פלוס נציג של מרצ מהאולפן בת"א. סך הכול נראה לי הוגן. אה סליחה סליחה, אני לא הפרעתי לך, אתה אל תפריע לי!

4. הלאה. ערוץ הכנסת. דיון מרתק בהצעת חוק "ביטוח בריאות ממלכתי – אישור החזקת קופת חולים בחממות טכנולוגיות וחברות הזנק". החוק עבר - 26 בעד מול 11 מתנגדים. אני כלב אם מישהו מהמצביעים יודע על מה החוק מדבר. חמש פעמים קראתי את שמה של הצעת החוק ולא הצלחתי להבין. זו חידה? צופן למוסד אולי? הו נפלא, אורן חזן יוצא נגד אחמד טיבי. הרי ברור לכם שאחד מהם עוד ייכנס מתישהו לריאליטי. אם זה יקרה, אני לגמרי פרו-טיבי. לא בגלל האידיאולוגיה חס וחלילה. אני פשוט מדמיין אותו רב על ריזלות עם שני בזמן שקורין צועקת "קבלו את הזוכה של האח הגדול עונה 13, קבלו את אחמד!!!". הפרצוף של הצל באותה השניה - פרייסלס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא היה יוצא עם אורנה. מבינים אותו/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. אין מנוס, משלמים לי לראות את הפרק אז נדבר עליו. הו כמה נחמד, יש מסוק. אולי סוף סוף מסוק קרב? לא, זה לא ייאמן. ההפקה שכרה מסוק בשביל החייזר ההוא. מדהים מה יעשו שם כדי להעביר את הזמן של התכנית. ועוד כתבו שם שזה מאבא ואימא של זיגי. לפי איך שהוא נראה, כנראה מדובר בזוגיות של כוכב שכבר הודחה ודובי גל. יפה שהשקיעו, אבל יש לי בשורה עבורם: הגמד בכה והתרגש ממסוק. זה הזמן לבטל את המנוי לביטאון חיל האוויר אחרת העתיד צפוי להיות דרישה להמשך לימודים בכיתה י"ד כדי לשרת כטכנאי אף-16 בנבטים. זיגי, אחי היקר, שכחת שאתה יודע להטיס חללית? אביחי מטיח באורנה שאין מצב שהיה יוצא עם גרושה פלוס 2. צודק, אבל לא בגלל שהיא סחורה פגומה לכאורה. פשוט שני הילדים שלה זה הפלוסים היחידים שם. מדובר הרי במישהי שקינאה בחללית כי דן משום מה התחיל לחבוט בה. שתבינו לאיזה רמה הגיע שהוא מתחנן לחייזר מזויף שיוציא אותו מהזוגיות עם הקנאית הזאת. אבל רגע, זה לא מוצה כבר בפרק הקודם? ולמה החייזר הזה עוד כאן? אלוהים, גאל אותי מיסוריי.

6. ערוץ 23, למה לא. וואו, נותנים פה את העונה הראשונה של "אבודים". יפה, עכשיו אני יודע מה העונש ההולם למי שהרס את הסדרה המופלאה הזאת עם הסוף הכי גרוע בתולדות הטלוויזיה: צפייה בלופ של העונה הזאת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המומים בטרם עת מעזיבתה של ג'ודי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליין ווינר

אני חושב שחמישיית הגמר די ברורה: חמימו, שרון, שני, מעיין ואביחי. משום מה פונים אלי הרבה אנשים ומספרים ששני מייצגת מלא בנות שקיבלו דחיה מגבר שמאוד רצו ושהיא מסמלת בעיניהן את האישה החזקה והמודרנית שלא מפחדת לעמוד על דעתה ויכולה לעמוד גם מול הקשיים. אז תקשיבו: מדובר כולה בצפונבונית שהיא קצת קוקו, לא חנה סנש. תנשמונה.

WTF

תחזרו לטור למעלה. באמת פרק מביך שנקודת האור היחידה שלו הייתה הכתוביות בסוף.

פסוקו של יום

"מעיין! הרב שלך אמר שאביחי זה הזיווג שלך"

אלמונים משועממים צועקים למעיין מעבר לחומות האח. עוד אמר הרב שלך: האף יצא לך מושלם, שרון גל לא חייב כסף לאף אחד ונכנס לכיף שלו, ושג'ודי תיקח את העונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יגיעו לגמר? חמימו, אורנה ומעיין/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חובטת בדן. אורנה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איך הגעת עד הלום, איך? שני/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הזוגיות תחזיק?/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בהצלחה, ג'וד/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסוק מרגש לזיגי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully