וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קחו את הכדור האדום: עיבוד חדש ל"מטריקס" נכנס לתהליכי הפקה ראשוניים

15.3.2017 / 6:45

על פי דיווח ב"הוליווד ריפורטר", העבודות על הריבוט של סרט המד"ב המצליח מ-1999, כללו את גיוס התסריטאי זאק פן. מייקל ב. ג'ורדן מיועד לתפקיד הראשי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה באמת נראה לכם רעיון טוב? קיאנו ריבס מתוך "מטריקס"/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשחושבים על זה, היינו צריכים לצפות את זה מראש. האחד הוא הרי אנומליה שחוזרת על עצמה כדי לאזן את המשוואה בכל פעם מחדש, וכנראה ש-18 שנים הספיקו כדי שאפשר יהיה לעבור את כל זה שוב.

אם מה שכתוב למעלה נשמע לכם כמו הזיות של פרופסור למתמטיקה, כנראה לא צפיתם ב"מטריקס", סרט המד"ב פורץ הדרך של האחים וואשובסקי מ-1999 (שהפכו מאז לאחיות). הסרט הוליד שני סרטי המשך ב-2003, וכעת נראה שבהוליווד מרגישים שעבר מספיק זמן כדי לסחוט את הלימון הזה שוב.

על פי דיווח ב"הוליווד ריפורטר", אולפני האחים וורנר נמצאים בשלבי ראשוניים של הפקת ריבוט ל"מטריקס". על פי מקורות המצוטטים בדיווח, התפקיד הראשי (אותו גילם במקור קיאנו ריבס) מיועד למייקל ב. ג'ורדן ("הסמויה", "קריד", "תחנת פרוטווייל"). על התסריט החדש אמון התסריטאי זאק פן, שעבודותיו הקודמות לא אמורות להותיר רוגע על מעריצי הסדרה ("אלקטרה", "הענק הירוק", "אקס-מן 3: המפלט האחרון").

בשלב זה האחיות וואשובסקי לא מעורבות בדרך כלשהי בפרויקט החדש. באולפני וורנר מקווים לכל הפחות לקבל את ברכת הדרך מהן עבור השכתוב של יצירתן, ששאבה הרבה השראה בפני עצמה מיצירות אחרות. בעיקר מיצירת המאנגה "הרוח במעטפת".

כזכור, "מטריקס" התמקד בסיפורו של מתכנת בשם ניו, שנחשף לסוד הגדול של העולם בו כולנו חיים: מציאות סימולציה ממוחשבת, שנועדה להסתיר מבני האדם את העובדה שהפסידו במלחמה מול המכונות, וכעת הם מגודלים בחוות ומהווים יחידות שמספקות להן אנרגיה. "ההתעוררות" של ניו מחברת אותו לחבורה של מורדים, שמבקשים לקום נגד כלא המחשבה שנגזר על האנושות.

  • עוד באותו נושא:
  • מטריקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully