וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קולנוע "לב סמדר" בירושלים לא ייסגר

15.3.2017 / 17:53

לאחר בדיקות היתכנות והערכות מצב שנמשכו מעל לשנה, ניצל קולנוע לב סמדר בירושלים. היום הוכרז כי ימשיך לפעול גם בעשר השנים הבאות. הקולנוע ייסגר לשיפוצים כחודשיים, ואמור להיפתח בתחילת יולי

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניב מעוז

(בסרטון למעלה: מאות אנשים הגיעו לכינוס החירום לשימור בית הקולנוע לב סמדר בירושלים בנובמבר האחרון)

seperator

קולנוע לב סמדר בירושלים לא ייסגר אלא ימשיך לפעול גם בעשר השנים הבאות, כך הוחלט היום בעיריית ירושלים, לאחר בדיקות היתכנות והערכות מצב שנמשכו מעל לשנה.

ממשרד יחסי הציבור של רשת בתי הקולנוע לב נמסר כי "פריצת דרך זו התאפשרה בזכות המאמצים הרבים של סגן ראש עיריית ירושלים מר עופר ברקוביץ, בזכות נכונותו של בעל הנכס עו"ד דרור חריש להתגמש בדרישותיו, ובעיקר בעזרת אגודת ידידי קולנוע סמדר, בראשות שייקה אל עמי ויואש בן יצחק, שלקחו על עצמם להמשיך ולפעול, ולהרחיב עוד את מעגל התומכים, ואת מספר האנשים שכבר התחייבו לרכוש מנויי כבוד לקולנוע, ובכך לאפשר את המשך הפעלתו. רשת לב מודה לכל האנשים שדאגו, עודדו, התחייבו לרכוש מנויים, השמיעו את קולם למען הקולנוע, ובכלל נרתמו לסייע. בלעדיכם זה לא היה קורה. אנחנו מאמינים שביחד נחזיר את הקולנוע לימי תפארתו ובקרוב מאוד".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולנוע לב סמדר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף, נמסר כי גם רשת לב תשקיע בשיפוץ וחידוש הבניין בן מאה השנים, סכום של מעל מיליון ש"ח, כדי להתאימו לדרישות בית קולנוע עכשווי. הקולנוע ייסגר לשיפוצים למשך כחודשים, ואמור להיפתח בתחילת יולי השנה.

  • עוד באותו נושא:
  • לב סמדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully