וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כנגד כל הסיכויים: אלה השירים שיבצעו מתמודדי העונה הרביעית של "דה וויס" בתוכנית הגמר

17.3.2017 / 0:03

מחר (שבת) תגיע לסיומה העונה הרביעית של "דה וויס" ולידי וואלה! תרבות הגיעו בחירות הביצועים של הפיינליסטים, הכוללים בין השאר שירים של אדל, ברי סחרוף, זוהר ארגוב ואד שירן

גמר דה וויס. מיכה לובטון, מערכת וואלה! NEWS
המתמודדים שהעפילו לגמר "דה וויס"/מערכת וואלה! NEWS, מיכה לובטון

במוצאי שבת תשודר תוכנית הגמר של העונה הרביעית של "דה וויס". לוואלה! תרבות נודע אילו שירים בחרו לשיר ארבע הפיינליסטיות והפיינילסט האחד שהגיעו לקו הסיום. סביר סבן, אחת המתמודדות הבולטות של העונה, תפתח בשיר "אל נבקש" של זוהר ארגוב. היא תבצע את "לב שלם" של ברי סחרוף בדואט עם המנטור שלה שלומי שבת, ותסיים בשיר "היידה סוילה" של הזמר הטורקי איברהים טטליסס.

ליאור קקון, שהמנטור שלה אף הוא שלומי שבת, תבצע איתו את הדואט "גשם שיבוא" של שירי מימון ושמעון בוסקילה. היא תפתח בשיר "היי שקטה" של ריקי גל, ותסיים עם "הייתי חוזרת" של עדן בן זקן.

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ג'וי נאג תתחיל את הגמר עם "California Dreamin" של האמהות והאבות ותסיים בשיר "Stay With Me" של סם סמית'. לשלב הדואט עם המנטורית שלה מירי מסיקה היא בחרה בשיר "מחכה" של ריטה.

ניצן שייר תתחיל ב-"Faded" של אלן ווקר, תסיים בשיר "Hometown Glory" של אדל, ולדואט עם אברהם טל המנטור שלה היא בחרה ב-"Mirrors" של ג'סטין טימברלייק.

הפיינליסט אלי חולי בחר לפתוח את ערב הגמר שלו בשיר של אד שירן "Castles On", וצפוי לסיים אותה עם "Every Breath You Take" של פוליס. לדואט שלו עם אביב גפן, המנטור שליווה אותו העונה, הוא בחר בשיר של פיל קולינס "Against All Odds".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully