וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ל"נולדנו ככה", סדרת ריאליטי מרגשת על צעירים עם תסמונת דאון

19.3.2017 / 1:35

הסדרה החדשה וזוכת האמי של ערוץ לייפטיים עוקבת אחר שבעה צעירים וצעירות מדרום קליפורניה עם תסמונת דאון, יחד עם בני משפחותיהם וחבריהם. צפו בקטע נוגע ללב מתוך הסדרה

יח"צ - חד פעמי

הערב (ראשון) תשודר בערוץ לייפטיים המקומי הסדרה החדשה "נולדנו ככה", שזכתה באמי האחרון בפרס האמי לסדרת דוקו-ריאליטי. היא מביאה את סיפורם של קבוצה של צעירים מדרום קליפורניה, כאלה שלעתים רחוקות נראים על מסך הטלוויזיה: שבעה צעירים וצעירות עם תסמונת דאון, יחד עם בני משפחותיהם וחבריהם.

הדוקו-ריאליטי מאפשר הצצה אינטימית לקבוצת החברים המגוונת הזו (שחלקם מכירים מקודם וחלקם נפגשו לראשונה בסדרה), תוך שהם מנסים להגשים את חלומותיהם, ליצור חברויות ומערכות יחסים, לעבוד ולחיות את חייהם. הסדרה גם נותנת קול להורים, המדברים על האושר שילדיהם הכניסו לחייהם לצד הקשיים עמם נאלצו להתמודד, תוך שהם מנסים לעזור לילדיהם לחיות בצורה עצמאית ככל האפשר.

כל אחד מהשבעה מתמודד בדרכו עם האתגרים האישיים שלו, בזמן שהוא תנסה לעמוד בציפיות של החברה. אחת מהם היא מייגן, שמגשימה את חלומה ועוקרת עם אמה מדנבר אל לוס אנג'לס. צפו בקטע הנוגע ללב שעוקב אחר הכנותיהן האחרונות לנסיעה לקליפורניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully