וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'ראר דפרדייה עף על תל אביב: "אני מקנא בצרפתיים שעולים לישראל"

19.3.2017 / 14:20

הכוכב הצרפתי ז'ראר דפרדייה הגיע לישראל כדי להעלות את ההצגה "מוזיקה לשניים", וסיפר על אהבתו לתל אביב ולחוף שלה. כמו כן, חשף כי הוא עובד על סדרה שתעסוק בחגים היהודיים

הכוכב הצרפתי ז'ראר דפרדייה הגיע לארץ בסוף השבוע האחרון, כדי להשתתף כאן בהפקה של "מוזיקה של שניים", בה הוא מככב בצד השחקנית פאני ארדן. ההצגה, המוצגת פה בצרפתית עם תרגום סימולטני לעברית ולרוסית, עלתה אמש (שבת) בהיכל התרבות, והיום אפשר יהיה לראותה בבית האופרה.

דפרדייה, כזכור, עזב את מולדתו בטריקת דלת וקיבל מחברו הטוב, ולדמיר פוטין, אזרחות רוסית. יש לו בטן מלאה, תרתי משמע, על צרפת, אבל על ישראל אין לו אף מילה רעה. כך, לפחות, לפי ראיון שהתפרסם היום באתר lemondejuif (העולם היהודי).

"אני אוהב מאוד את ישראל", אמר דפרדייה. "החרטה היחידה שלי היא שלא הגעתי לכאן עם אל-על, כי גם את החברה הזו אני אוהב מאוד. אני אוהב גם את ירושלים, אבל הכי אני אוהב את תל אביב ואת החוף שלה. הרבה צרפתים עלו לכאן בשנים האחרונות ואני מקנא בהם, כי איכות החיים פה נהדרת".

דפרדייה סיפר גם שהוא לומד לאחרונה תלמוד, והנושא מרתק אותו. כמו כן, סיפר כי הוא מכין סדרה שתעסוק בחגים היהודיים, "מימי אברהם אבינו ועד היום", כדבריו. "ההיסטוריה היהודית מרתקת אותי".

דפרדייה וארדן מתקבלים בתשואות בתום ההצגה בתל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully