וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת הרוק דינוזאור ג'וניור והראפר טיילר דה קריאייטור יופיעו בישראל

20.3.2017 / 11:34

מועדון הבארבי בתל אביב משיק ספיישל "לילות בארבי" שבמסגרתו יופיעו בחודש יוני הקרוב אמנים רבים, ובין היתר יגיעו מחו"ל להקת האינדי רוק הוותיקה דינוזאור ג'וניור והראפר טיילר דה קריאייטור. מתי זה קורה וכמה יעלו כרטיסים? הכל כאן

טיילר דה קריאייטור, Tyler, The Creator. GettyImages
יגיע לראשונה לארץ הקודש. טיילר דה קריאייטור/GettyImages

הקיץ הזה ממשיך להיעשות צפוף יותר ויותר: מועדון הבארבי בתל אביב משיק ערב בשם "Braby Nights" שיתקיים במהלך חודש יוני ויכלול גם מבחר הופעות מחו"ל. חלקן כבר היה ידוע לפני כן, כמו להקת המטאל התזמורתי ההולנדית Epica ולהקת פונד האוסטרלית, וחלקן נחשף כעת. גולות הכותרת הן ההופעה של הראפר הרותח טיילר דה קריאייטור ושובה להקת האינדי-רוק הוותיקה דינוזאור ג'וניור בפעם השלישית. מלבדן יופיעו גם להקת גוגול בורדלו, שתשוב לישראל בפעם הרביעית, ומשינה בהופעת "מפלצות התהילה".

דינוזאור ג'וניור החלו לפעול בשנות השמונים ע"י ג'יי מאסקיס, לו בארלו והמתופף מרף, והפכו להרכב מוביל בסצנת האינדי רוק האמריקאי. קולו הייחודי של מאסקיס השתלב עם חיבתם של חברי הלהקה לפידבק ודיסטורשן – אבל חילוקי הדעות האמנותיים ביניהם הובילו לפירוק ההרכב ב-1997. כעשור לאחר מכן חזרו השלושה לשתף פעולה ולעשות את מה שהם הכי טובים בו. בישראל יופיעו ב-17 ביוני.

הסגנון הוולגרי והבוסרי יחד עם הופעות חיות פרועות, אנרגטיות וידועות לשימצה הפכו את טיילור דה קריאטור לקול יצירתי בולט בדורו. מפיק, מלחין, במאי, קומיקאי ואיש עסקים שהתחיל את דרכו כסולן להקת Odd Future ומאז התרחב לקריירת סולו, בימוי קליפים, עיצוב בגדים וכיכוב בתוכנית הטלוויזיה החתרנית "Loiter Squad" מבית היוצר של Jackass. המילים לשיריו כה קיצוניות עד שאחד מסיבובי ההופעות שלו בוטל באוסטרליה עקב מחאה נגד יצוג הנשים בשיריו, ובריטניה אסרה על כניסתו לתחומה בגלל מילות האלבום "Bastard". אל הבארבי הוא יגיע ב-28 ביוני.

בהמשך צפויות ידיעות על הופעות נוספות שיתקיימו במסגרת הספיישל, אבל בינתיים ניתן לרכוש כרטיסים כאן בעלויות של החל מ-185 ש"ח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully