וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסדרה "Oboy" תשודר מההתחלה, כולל ארבעת הפרקים האחרונים

20.3.2017 / 15:20

אחרי מחלוקת בין חברת yes לבין מפעילת ערוץ הילדים שמנעה את שידור ארבעת הפרקים האחרונים של הסדרה, מודיעה כעת חברת הלוויין שהושג פיתרון

יח"צ - חד פעמי

הדרמה המוזיקלית לנוער "Oboy", שממש ביום שישי האחרון זכתה בפרס הדרמה הטובה ביותר לילדים ולנוער בטקס פרסי הטלוויזיה, תשודר בשנית מתחילתה לפני חופשת הפסח, כך נמסר מ-yes. הפעם יכלול השידור גם את ארבעת הפרקים האחרונים של הסדרה, שטרם שודרו עד כה עקב מחלוקת בין yes לבין RGE, המפעילה את ערוץ הילדים, בעקבות הודעתה של חברת הלווין כי תסיר את הערוץ הוותיק מממיריה. כעת, בעזרתה ובתיווכה של יו"ר מועצת הכבלים והלוויין, ד"ר יפעת בן חי שגב, הושגה הסכמה שמאפשרת את שידורם.

עלילת הסדרה מבוססת על סיפור אמיתי שקרה לפני כעשור ביפן - אז פורסם שאחד החברים בלהקת הבנים הכי פופולרית ביפן הוא בעצם נערה המתחזה לנער. Oboy היא להקת בנים ישראלית חמה שיצרה היסטריה חסרת תקדים. לרביעיית הבנים – תום (דניאל גד), ג'וני (לי בירן), אסי (טום באום) ומייקל (גפן ברקאי) יש מיליון עוקבים ברשת, להיטי ענק, קמפיינים, הם גרים ביחד בווילה מטורפת, וכל זה עוד לפני הבגרויות. הם מנוהלים ביד רמה על ידי מייסדת הלהקה והסוכנת מהגיהנום טל קוטלר (נלי תגר) – שהיתה המורה שלהם בתיכון לאמנויות, גילתה אותם והפכה אותם למה שהם. העניינים מסתבכים כאשר אל הלהקה מצטרף חבר חדש, אלא שמדובר בנערה בתחפושת (ג'וי ריגר, שזכתה אף היא בפרס השחקנית הטובה ביותר בסדרה לילדים ולנוער). בסדרה מופיעים בתפקיד עצמם גם כמה כוכבים, ביניהם משה פרץ, נתן גושן, צביקה הדר, גיא פינס ועוד.

השידור הפעם יהיה בערוץ yes Drama, וחלקה השני של הסדרה צפוי להיות משודר אף הוא בהמשך.

  • עוד באותו נושא:
  • או-בוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully