וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארז טל מתח את קורין גדעון: שבר בקבוק על ראש מעריץ

21.3.2017 / 22:03

מנחה "האח הגדול" נתפס שובר בקבוק על ראשו של מעריץ שהצטלם איתו, אלא שמהר מאוד הסתבר שמדובר במתיחה לקראת העונה החדשה של "מועדון לילה". קורבן המתיחה קורין גדעון: "הנקמה תוגש קרה"

הרשת סערה וגעשה הערב (שלישי) בעקבות סרטון שעלה ליוטיוב ובו נראה מנחה האח הגדול ארז טל שובר בזעם בקבוק על ראשו של מעריץ שצילם תמונת "סלפי" איתו. התקרית אירעה דקות ספורות לפני שהחל הפרק של "האח הגדול" אולם לאחר כמה דקות התברר שאפשר לנשום לרווחה: מדובר במתיחה בלבד שיזם ארז טל לקראת העונה הבאה של "מועדון לילה". קורבן המתיחה האכזרית, המנחה שלצדו קורין גדעון, מסרה: "הנקמה תוגש קרה". צפו בסרטון המסעיר.

לפני כשבוע סיפר שרון גל בשידור חי למה לטענתו נעלם מהמסך, והכחיש שמועה על הסתבכות עם השוק האפור. באופן מוזר הפקת "האח הגדול" השמיטה את דבריו המעניינים מהפרק הערוך. מההפקה נמסר: "צר לנו להרוס את הקונספירציה העולה בידיעה אך דבריו של שרון הובאו לשידור במלואם בערוץ 26. במסגרת הפרק שודרו קטעים בולטים יותר ממהלך הימים האחרונים בבית".

בשבוע הבא ייערך גמר האח הגדול, שבו חמישיית הגמר תיכנס לחדר הסגלגל בפעם האחרונה - ודייר או דיירת יוכרזו כמנצחים הגדולים של עונת הפרידה של האח הגדול מ"קשת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully