וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דבל'ה גליקמן יגלם את רה"מ לוי אשכול בדוקו דרמה במלאת יובל למלחמת ששת הימים, בתאגיד השידור כאן

23.3.2017 / 17:01

רמי הויברגר יגלם את משה דיין, אמנון וולף את יצחק רבין ודני שטג את מנחם בגין, בדוקו דרמה תקופתית "האיש שניסה למנוע מלחמה" שתשודר בתאגיד השידור כאן, כך נודע לוואלה! תרבות. זאת לציון יובל למלחמת ששת הימים

רה"מ לשעבר, לוי אשכול, והשחקן דבל'ה גליקמן. רפי דלויה, יח"צ, מערכת וואלה!
קיים דימיון? דבל'ה גליקמן ורה"מ לוי אשכול ז"ל/מערכת וואלה!, רפי דלויה, יח"צ

במלאת יובל למלחמת ששת הימים, תשודר דוקו דרמה תקופתית בכאן, תאגיד השידור הציבורי, "האיש שניסה למנוע מלחמה" שמה, כך נודע לוואלה! תרבות. היצירה תתבסס על אירועים אמיתיים שהתרחשו טרם מלחמת ששת הימים, והיא תבוים כסרט עלילתי המשלב משחק עם קטעי ארכיון מקוריים.

בדוקו דרמה יככבו דבל'ה גליקמן בתפקיד רה"מ לשעבר לוי אשכול, רמי הויברגר בתפקיד שר הביטחון לשעבר משה דיין, אמנון וולף בתפקיד הרמטכ"ל לשעבר יצחק רבין, דני שטג בתפקיד השר לשעבר מנחם בגין, ענת סלונים בתפקיד מרים אשכול, ירון מוטולה בתפקיד השר יגאל אלון, ואלון נוימן בתפקיד ראש המוסד מאיר עמית. את הדוקו דרמה יוצר ומביים גדעון גנני, ומפיק ריקי שלח, "וואדי הפקות".

ליסה שילוח-עוזרד, סמנכ"לית הטלוויזיה בכאן בהקמה: "כאן פותח את שידוריו בדגש על יובל למלחמת ששת הימים. הזמנו הפקת מקור ייעודית המספרת את סיפור אירועי טרום המלחמה בנוסף להפקות נוספות בנושא זה מיד עם תחילת שידורי התאגיד, ב-30 באפריל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully