וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני ספירס תופיע בישראל: כמה יעלה כרטיס?

28.3.2017 / 10:59

ההודעה הרשמית על בואה של בריטני ספירס להופעה בישראל מפרטת את מחירי הכרטיסים, שיגיעו עד 1,100 ש"ח למעוניינים בחווית אח"מ. כל הפרטים

עריכת וידאו: ניר חן

כפי שדווח, כוכבת הפופ הענקית בריטני ספירס תגיע להופעה אחת בפארק הירקון ב-3 יולי. זו תהיה הפעם הראשונה שבה ספירס תופיע בישראל, וזה יקרה במסגרת סיבוב ההופעות האסייתי של הזמרת. במסיבת עיתונאים היום פירטה ההפקה את מחירי הכרטיסים: 340 ש"ח לדשא, 850 ש"ח לגולדן רינג ו1100 לחווית אח"מ. מבצעים שונים בחברות כרטיסי האשראי יכולים להוזיל את העלויות עבור לקוחותיהן: 280 ש"ח לדשא ללקוחות לאומי קארד, ואילו לקוחות אמריקן אקספרס יוכלו לרכוש כרטיס לגולדן רינג ב-650 ש"ח ול-VIP ב-980 ש"ח. על הפקת המופע בישראל אמונים שי מור יוסף וגיא בסר מחברת בלוסטון ואודי אפלבאום מחברת קונצרטו.

בריטני ספירס בת ה-35 פרצה לתודעה העולמית בטרם מלאו לה 17 שנה עם השיר "Baby One More Time". היא הפכה במהרה לכוכבת ענק בינלאומית ששברה שיאי מכירות והערצה, ונחשבת לאחת הזמרות הגדולות בהיסטוריה של הפופ. ב-2010 MTV אף דירג אותה במקום החמישי ברשימת עשרת אמני הפופ הגדולים ביותר בהיסטוריה. בין שלל להיטיה: "Ooops!...I Did It Again", "Toxic", ו-"Stronger".

בשנת 2007, אחרי שנים של הצלחה אדירה, חוותה הזמרת משברים נפשיים שלוו בין השאר גם בכניסות הולכות ונשנות למכוני גמילה. בשנים האחרונות חזרה ספירס לתודעה והיא מופיעה בהצלחה ברחבי העולם.

מכירת הכרטיסים להופעה בישראל תחל ב-28 במרץ ב-18:00 באתר של טיקט מאסטר ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully