וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיא רובי ריבלין הקליט את "נתתי לה חיי" יחד עם חברי כוורת

29.3.2017 / 21:30

במסגרת המקהלה האינטרנטית ששרה ביחד להיטים ישראלים לכבוד יום העצמאות בבית הנשיא, הפעם השיר הנבחר הוא הקלאסיקה של כוורת, "נתתי לה חיי". גם אתם יכולים לתרום את קולכם בשיר

יח"צ - חד פעמי

לקראת חגיגות יום העצמאות הקליט הנשיא ראובן ריבלין את חלקו ב"מקהלה האינטרנטית", שתבצע השנה את השיר "נתתי לה חיי", יחד עם דני סנדרסון, גידי גוב, אפרים שמיר ואלון אולארצ'יק, שהגיעו אל בית הנשיא ושרו יחד איתו.

כמיטב המסורת ובמסגרת ההכנות הקדחתניות לאירוע המרכזי ביום העצמאות בבית הנשיא, הקליט נשיא המדינה את חלקו במקהלה האינטרנטית שתבצע השנה את השיר "נתתי לה חיי" שכתבו סנדרסון ואולארצ'יק והלחין סנדרסון. השיר ייצג את ישראל בתחרות האירוויזיון בשנת 1974 והעפיל אל המקום השביעי.

זו השנה השלישית שבה מזמין הנשיא ראובן (רובי) ריבלין את אזרחי ישראל לקחת חלק בחגיגות יום העצמאות בבית הנשיא, ולהקליט חלק בשיר שכל שנה מבוצע על ידי המקהלה האינטרנטית הגדולה ביותר במדינה.

במסגרת המקהלה יוכל כל אדם השנה להקליט באמצעות יישומון ייעודי (שתוכלו להוריד כאן) חלק מהשיר ולשלוח אותה דרך עמוד הפייסבוק של הנשיא. לאחר מכן עריכה מיוחדת שתתבצע מקטעי השירה של אזרחי המדינה תיצור מקהלה מגוונת של שלל הקולות השרים יחד. בשנים הקודמות ביצעה המקהלה האינטרנטית את השיר "אהבתיה" יחד עם שלמה ארצי ואת השיר "שלום לך ארץ נהדרת" עם יהורם גאון.

התוצאה הסופית של הביצוע החדש תיחשף ביום העצמאות במשדר החגיגי "כל ישראל מירושלים", אירוע שירה והצדעה לרוח הישראלית יחד עם מיטב האמנים בישראל, שיועבר בשידור חי מבית הנשיא בירושלים ויעמוד השנה בסימן חמישים שנה לאיחוד העיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully