וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצחיק ומרגש: כשמאיר שלו מדבר לילדים בגובה העיניים

3.5.2017 / 7:30

כמו בכל ספרי הילדים של מאיר שלו, גם בספרו "פנדה יוצאת למרעה" הוא מגולל את העלילה בצורה נפלאה, עדינה ומרגשת ומצליח לשזור לתוכה את ההומור הייחודי שלו שמדבר לקטנים וגדולים כאחד. ועוד לא אמרנו מילה על הצילומים המרהיבים של דן גולדפינגר

פנדה יוצאת לרעות.
פנדה יוצאת למרעה

מה הסיפור?

פנדה היא כלבת רועים שזה עתה נולדה וכבר רוצה להיות כמו הגדולים. היא גרה בדיר כבשים במושב על יד הכרמל ומנסה לשכנע את חיות המשק הסובבות אותה לצאת איתה למרחבים ולרעות כבשים כמו הכלבים הבוגרים. כשכולם מסרבים לצאת ולרעות איתה, היא מחליטה לברוח לבד אל עבר המרעה ומגלה שעבודת הכלבים הרועים קשה בהרבה משחשבה.

לבסוף היא מחליטה שהיא לא רוצה לגדול כל כך מהר ומעדיפה להמשיך ולהתפנק לצד אימא שלה.
הסיפור מלווה בצילומי שחור-לבן של דן גולדפינגר שמזכירים את סדרת ילדי העולם של אסטריד לינדגרן ("אלה קארי – הילדה מלפלנד", "נוריקו סאן – הילד מיפן").

למי מיועד?

לילדים אוהבי חיות ואוהבי טבע, ובמיוחד – לילדים שיש להם קוצים בישבן ולא מוכנים לחכות עד שיהיו גדולים מספיק. או במילים אחרות: לכל הילדים.

איפה הכי כדאי לקרוא?

בזמן טיול בשדות או כשמחכים עם הכבשה בתור לג?ז השנתי.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

אז למה כדאי לקרוא?

כי מדובר בשפה ילדים כיפי ועם זאת אינטליגנטי, שמבקש ללמד ילדים על חשיבותן של סבלנות והקשבה להורים. וכמו בכל ספרי הילדים של מאיר שלו, גם כאן הוא מגולל את העלילה בצורה נפלאה, עדינה ומרגשת ומצליח לשזור לתוכה את ההומור הייחודי שלו שמדבר לקטנים וגדולים כאחד.

הצילומים היפהפיים של דן גולדפינגר משדרגים עוד יותר את הסיפור, ומאפשרים לילדים להתחבר לטבע האמיתי, שבו חיות המשק מבלות את רוב זמנן ברביצה ולא בשירה ובריקוד כמו אחיותיהן המצוירות. הבחירה בצילומי שחור לבן מוסיפה עומק ומורכבות לסיפור, וגם יוצרת עונג נוסטלגי בקרב ההורים שאהבו את סדרת ספרי "ילדי העולם" של אסטריד לינדגרן.

המשפט שעשה לנו את זה

"תעשי מה שאני נובחת לך לעשות!"

מי יכול לגלם את הגיבורה?

עזית הכלבה הצנחנית.

לרכישה מאתר סטימצקי

וואלה! NEWS בשיתוף סטימצקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully