וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HBO תהפוך את "החברה הגאונה" של אלנה פרנטה לסדרת טלוויזיה

30.3.2017 / 20:32

רב המכר "החברה הגאונה" של הסופרת האיטלקייה, שזהותה נחשפה לאחרונה, יהפוך לסדרת טלוויזיה בת 8 פרקים בשפה האיטלקית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך כריכות "החבורה הגאונה" ו"הסיפור של שם המשפחה החדש" של אלנה פרנטה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ענקית הכבלים האמריקאית HBO ורשת הטלוויזיה האיטלקית RAI יעבדו לסדרת טלוויזיה את ספרה של אלנה פרנטה, "החברה הגאונה". בשלב זה תבוסס הסדרה רק על הספר הראשון מבין ארבעת "הרומאנים הנפוליטניים" שכתבה פרנטה.

צילומי הסדרה, שתשודר במהלך 2018, יחלו על פי הפרסומים כבר בקיץ הקרוב בעיר נאפולי, והיא תצולם כולה באיטלקית. בשלב זה התחייבה HBO להפיק את העיבוד לספרה הראשון בלבד על פני שמונה פרקים, אולם הרשת האיטלקית RAI כבר הכריזה כי היא מעוניינת לעבד את כל ארבעת הרומאנים של הסופרת לסדרה שתמנה 32 פרקים.

עלילת הספרים עוקבת אחר חייהן של שתי חברות נפש זה 60 שנה, לילה ואלנה, שגדלו ביחד מאז שנות החמישים בנאפולי הענייה. כאשר לילה נעלמת בגיל 66 עם כל חפציה כאילו לא הייתה, אלנה מגוללת את סיפורן מההתחלה כדי להבין לאן הוליך אותה.

את העיבוד הטלוויזיוני יביים הבמאי האיטלקי סבריו קוסטנזו, שמביא עמו גם זווית ישראלית: סרט הביכורים שלו, "Private", מ-2004 עסק בסכסוך הישראלי פלסטיני, וכיכבו בו מוחמד בכרי וליאור מילר. בריאיון לווראייטי אמר קוסטנזו שהסגנון הספרותי של פרנטה קולנועי מאוד, והוא מתכוון להיות נאמן ככל האפשר לפרטי העלילה. הסדרה עדיין נמצאת בשלבי ליהוק.

אלנה פרנטה היא אחת הסופרות הפופולריות בעולם כיום וזהותה הייתה במשך זמן רב לתעלומה, עד שלאחרונה היא זוהתה כאניטה ראג'ה, מתרגמת מגרמנית ובת לאם יהודייה ניצולת שואה. ספריה של פרנטה תורגמו לשפות רבות, בהן גם לעברית בהוצאת "הספריה החדשה", ובשנה החולפת בחר בה המגזין טיים לאחת ממאה האנשים המשפיעים בעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully